A szeptember 18-án megrendezésre kerülő Marketing Summit Budapest apropóján az esemény Ezüst fokozatú védnöke, a RAIZEN.art Design & Marketing vezetőjével, Erdei Istvánnal beszélgettünk.
Pár éve még sci-fi volt, ma már meetingeken ülnek – ők a digitális karakterek. Hogy mit hoz a jövő? Erre keresi a választ Erdei István, a RAIZEN.art Design & Marketing vezetője a Marketing Summit 2025 színpadán.
A szeptember 18-án megrendezésre kerülő Marketing Summit Budapest apropóján az esemény Arany fokozatú védnöke, a One Magyarország marketingkommunikációs és média vezetőjével, Moldván Ákossal beszélgettünk.
Akadálymentes, úgynevezett inkluzív játszótereket épít 2017 óta országszerte a Marketing Summit Budapest Gyémánt fokozatú védnöke, a Szerencsejáték Zrt., hogy ezzel is elősegítse a társadalmi elfogadást.
A szeptember 18-án megrendezésre kerülő Marketing Summit Budapest apropóján az esemény Bronz fokozatú védnöke, a foodora marketingigazgatójával, Andrés Sciarrottával beszélgettünk angolul.
A nyereményjáték, ami bizalmat épít – nem csak eladást növel. Egyszerű mechanizmus, tiszta szabályok, csalásbiztos lebonyolítás – így nyerik el a márkák a fogyasztók hűségét 2025-ben.
A szeptember 18-án megrendezésre kerülő Marketing Summit Budapest apropóján az esemény Gyémánt fokozatú védnöke, a Szerencsejáték Zrt. marketing főosztályvezetőjével, Dion Andrással beszélgettünk.
A szeptember 18-án megrendezésre kerülő Marketing Summit Budapest apropóján az esemény Arany fokozatú védnöke, az MBH Bank vezetőjével, Pataky Piroskával beszélgettünk.
Hogyan hódította meg a Sziget a fesztivál közönséget a Marketing Summit Budapest Ezüst fokozatú védnökei, a Salesforce és az Attention CRM Consulting segítségével.