PR cikk | 2025. szeptember 11.

Alkohol az asztalon? A HR-es rémálma…

Vagy a legemlékezetesebb céges ajándék?

Az utóbbi években mintha egyre több cég próbálna „steril” és kockázatmentes ajándékot adni – csokoládé, kávé, pendrive, céges toll. Szép gesztusok, de valljuk be: hány ilyen ajándék marad meg a címzett fejében? És hány végzi a fiók mélyén?

Közben a világban erősödik az alkoholmentes trend. Egyre több konferencián és céges eseményen találkozunk frissen facsart levekkel és „zero” italokkal. Ez mind rendben van – de vajon eljött az idő, hogy a pálinka, ez a több száz éves magyar hagyomány, kikerüljön a céges ajándékcsomagból?

Mi, a BESTILLO-nál azt mondjuk: nemhogy kikerülnie nem kell, hanem ideje visszaadni a rangját.

A pálinka nem pusztán egy ital. Ez egy üvegbe zárt magyar hagyomány, kézműves munka, a termőföld és a gyümölcs ünnepe. Amikor egy ügyfél, partner vagy kiemelt munkatárs prémium pálinkát kap, nem egy „szeszes italt” vesz kézbe – hanem egy darabot a magyar kultúrából, amit büszkén mutathat meg külföldi vendégeknek vagy fogyaszthat el egy különleges pillanatban.

A nagyvállalati ajándékozás célja nem az, hogy kipipáljunk egy kötelező sort a HR- vagy marketingtervben, hanem hogy élményt, érzelmet, elismerést adjunk. És ebben egy prémium pálinka vagy gin mindig erősebb hatást kelt, mint bármilyen logózott kulcstartó.

Természetesen, ma már figyelni kell az alkoholfogyasztási szokásokra és a címzettek preferenciáira. De épp ezért dolgozunk exkluzív, kis kiszerelésű, elegáns díszdobozos, perszonalizált formátumokkal, amelyek értéket és megbecsülést sugároznak – és egy korty után megértetik, miért nem lehet a pálinkát „kimenő trendnek” bélyegezni.

A pálinka ajándékozása nem divat, hanem tradíció. És a tradíciók értéke – különösen az üzleti kapcsolatokban – sosem megy ki a divatból.

BESTILLO – a második legjobb dolog, ami a gyümölccsel történhet

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk