Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el

Díjak

Orientációs értékteremtésünk keretében minden évben elismerjük a szakma legjobbjait és a kiemelkedő eredményeket

A szakma jutalmazása, amely mindannyiunknak büszkeség

Orientációs értékteremtésünk keretében minden évben elismerjük és bemutatjuk a legsikeresebb marketingvezetőket, az év legkiválóbb marketing és digitális megoldásait, illetve kampányait, valamint a legjobb purpose és városmarketing projekteket. Az MMSZ Tonk Emil Életműdíjjal pedig egy kiteljesedett és eredményes szakmai életutat ismerünk el.

MMSZ
Életműdíj

Tonk Emilről a szövetség társalapítójáról elnevezett életműdíjjal egy kiteljesedett, a marketingszakma egésze érdekében végzett, eredményes szakmai életutat ismer el az MMSZ. Az életműdíjat minden évben a Marketing Summit-on, a szakma csúcstalálkozóján adják át ünnepélyes keretek között. 

Top 50 
Marketingvezető

A Marketing&Media szaklap 2016 óta állítja össze a TOP 50 legsikeresebb 
marketing-kommunikációs döntéshozók rangsorát. A Magyar Marketing Szövetséggel együttműködésben minden évben a Marketing Summiton mutatják be, hogy kik Magyarország TOP marketingvezetői.

Signature 40

new

A Signature 40 egy olyan tematikus, főként a marketing-kommunikáció specifikumait figyelembe vevő lista, mely új elismerési platformot nyújt a szakmában operatív szinten dolgozó brand managerek, trade marketing managerek és marketerek számára. A Signature 40 teljes egészében magánszemélyek által megálmodott kezdeményezés, akik a Magyar Marketing Szövetség tagjai. Az éves listákat minden évben a Marketing Summiton hozzák nyilvánosságra. 

Az Év Honlapja

Magyarország legrangosabb online marketing-kommunikációs pályázata, amely minden évben a legjobb honlapokat és egyéb digitális marketing megoldásokat keresi és díjazza.  A pályázatot 2000-ben alapította a Magyar Marketing Szövetség és Varga István az MMSZ elnökségi tagja.

Az Év Marketing-gyémántjai

A marketing-kommunikációs szakmában a legtöbb szakmai díj a nagy ügynökségek és a multinacionális vállalatok kiváltsága, akiknek nagyobb marketingbüdzsé áll a rendelkezésükre. A Marketing Diamond Awards küldetése, hogy teret adjon a kisebb ügynökségek és a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára.

A marketing városai 

A Városmarketing Díj célja felhívni a figyelmet a városok fejlesztésében egyre fontosabbá és egyre intenzívebbé váló marketingtevékenységre, annak sokszínűségére és eredményességére.
A díj a sikeres, hatékony marketing-megoldások elismerésével, valamint azok széleskörű népszerűsítésével hozzá kíván járulni az igényes, szakmailag helyes gyakorlat elterjedéséhez.