Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Fedezd fel az idei év egyik legizgalmasabb sorozatát és a legújabb tartalmakat a Direct Now appban!
Média | 2024. május 17.
Tovább
Ismerd meg a természet titkait és kövesd a legújabb sorozatokat a Direct Now app változatos kínálatában!
Média | 2024. április 26.
Tovább
A Föld népessége napi szinten 2 óra 25 percet tévézik. Az európaiak majdnem egy órával többet, mi, magyarok pedig az ezredforduló óta töretlenül legalább négy órát ülünk a televízió képernyője előtt - derül ki az NMHH elemzéséből.
Média | 2024. április 17.
Tovább
Ébredj a természettel és készülj a tavaszra a Direct One márciusi tartalmaival!
Média | 2024. március 14.
Tovább
A legszürkébb februári hétköznapokon sem fogsz unatkozni, ha a Direct One-t választod. A repertoárban a tél utolsó heteiben is kalandos műsorok, nosztalgikus pillanatok, nevettető epizódok és motiváló tartalmak szerepelnek.
Média | 2024. február 26.
Tovább
Unod már a mínuszokat? A Direct One segítségével a téli szürkeségben is megtalálod a legjobb szórakozást. A Direct Now app egyre bővülő videótárában számos műfaj és tartalom között válogathatsz.
Média | 2024. január 31.
Tovább
Az ünnepeket követően sem fogyott ki a Direct One a meglepetésekből.
Média | 2024. január 23.
Tovább
Január 22-én indul a TV2 legújabb műsora, a Kincsvadászok. A műtárgy-kereskedő showban régi családi ereklyék, értékesnek vagy épp értéktelennek gondolt régiségek keresik új gazdájukat.
Média | 2024. január 11.
Tovább
A hazai televíziós piac karakteresen átalakult az új évezredben a technológiai fejlődés, a médiafogyasztási szokások változása és a digitális platformok megjelenése miatt - derül ki az NMHH kutatásából.
Média | 2024. január 09.
Tovább
December 6-án a Direct One egy budapesti gyermekotthon 70 lakója számára nemcsak a tévénézés élményét és a legjobb tartalmakat, hanem az ehhez szükséges eszközt is elvitte. A Mikulás ajándékát a gyerekek azonnal fel is avatták.
Média | 2023. december 11.
Tovább
A magyarok 42 százaléka olvas valamilyen gyakorisággal nyomtatott könyvet, ez az érték e-könyvek esetén 11 százalék, míg az e-hangoskönyveknél 7 százalék – derül ki az NMHH megbízásából készült kutatásból.
Média | 2023. december 11.
Tovább