PR cikk | 2025. szeptember 05.

Az AI lehetővé teszi, hogy valós időben reagáljunk játékosaink igényeire

A Magyar Marketing Szövetség 2025. szeptember 18-án a MÜPA-ban rendezi meg a Marketing Summit Budapestet, az év egyik legjelentősebb B2B és üzleti csúcstalálkozóját, melynek idén Gyémánt fokozatú védnöke a Szerencsejáték Zrt. Az esemény apropóján Dion Andrással, a vállalat marketing főosztályvezetőjével beszélgettünk.

Az AI és a márkamenedzsment találkozása: Mit jelent számotokra a belépés az AI korszakába, és hogyan illesztitek ezt a márkafejlesztéshez, kommunikációhoz?

A Szerencsejáték Zrt.-nél az AI bevezetése – a biztonsági kockázatok teljes figyelembevételével - szorosan összefonódik a digitalizációval és az ügyfélélmény személyre szabásával. 2025-ben az egyik legnagyobb lépésünk az integrált kereskedelmi stratégia kidolgozása mellett, hogy az AI-alapú adatvezérelt megoldások bevonásával a játékosi igényekhez még jobban igazodó, kiszolgálást nyújtsunk, ami nemcsak üzleti előnyt, hanem felelős működést is jelent.

Hogyan alakítja át az AI a márkák és a fogyasztók kapcsolatát?

Az AI lehetővé teszi, hogy valós időben reagáljunk játékosaink igényeire, és folyamatosan, személyre szabott módon kommunikáljunk velük. Erre jó példa lehet a Játékoskártya programunk, ahol már több mint 1,8 millió regisztrált - és megkereshetőséghez hozzájárult - játékosunkkal az interakciók - a mesterséges intelligencia bevonásának köszönhetően - dinamikusabbá és relevánsabbá váltak.

Milyen kihívásokat és lehetőségeket rejt az AI az ügyféladatok értelmezésében, szegmentálásában?

A prediktív modellek alkalmazása lehetővé teszi, hogy előre felmérjük, majd kollégáinknak átadjuk a játékosok viselkedési szokásait, így a legtöbb esetben már releváns, személyre szabott ajánlatokat tudunk számukra kínálni. A kihívás továbbra is az etikus adatkezelés: a GDPR-nak való megfelelés és a játékosok védelme mindennél fontosabb, különösen az egyre növekvő regisztrált ügyfélbázis mellett. Az adatvezérelt CRM-stratégia ma már nemcsak értékesítési, hanem felelős játékszervezési szempontból is meghatározó.

Melyik AI buzzword-ra érdemes most különösen figyelni?

A „human-in-the-loop” koncepció továbbra is kiemelt jelentőségű, de a „digitális ügyfélút” és az „adatvezérelt személyre szabás” is központi fogalmakká váltak. A digitális csatornák fejlesztése során a cél, hogy a játékosok bármely platformon ugyanolyan magas színvonalú élményt kapjanak.

Milyen aktuális trendekre és kihívásokra kell felkészülnötök, és hogyan reagáltok ezekre?

2025-ben a legfontosabb trendek közé tartozik, a korábban már említett digitális ügyfélélmény fejlesztése, a sportfogadás előretörése, valamint izgalmas kihívásként a fiatal felnőttek minél szélesebb körű elérése. Kiemelt fókuszunk a játékosbázisunk fiatalítása a felelős játékszervezés keretrendszerén belül.

Miért vállaltatok idén védnökséget a Marketing Summiton?

A Szerencsejáték Zrt. állami, árbevétel szempontjából TOP 20-as vállalatként felelősséget érez abban, hogy aktívan formálja a szakmai diskurzust, folyamatosan témát szolgáltasson szakmai körökben és továbbra is megkerülhetetlen szereplője legyen a legfontosabb marketing rendezvényeknek. A Marketing Summit jó lehetőséget biztosít tapasztalatcserére, tanulásra és a jövő közös alakítására. Védnökként nemcsak támogatni szeretnénk ezt a közösséget, hanem megosztani jó gyakorlatinkat, tanulni másoktól, és együtt gondolkodni a jövőről.

Miért érdemes részt venni a Marketing Summiton?

Ez az a hely, ahol a tudás egy napra összpontosul. A rendezvényen a legfrissebb iparági trendekkel, innovációkkal találkozhatnak a kilátogatók és olyan tapasztalatokat gyűjthetnek, amelyek tankönyvekből nem feltétlenű csipegethetőek össze. Mit adhat a Marketing Summit? Inspiráló előadásokat, új kapcsolatokat és tanulási lehetőséget azoknak, akik komolyan gondolják a márkaépítést, legyen szó induló vállalkozásról vagy piacvezető cégről.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk