Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Média | 2023. február 15.

Érkezik a magyar piacra az InStyle Men

A Marquard Group Hungary jelentős női portfoliójával rendelkezik. A fiatalok kultikus lapja, a JOY, a magyar piacra megálmodott ÉVA és a világ vezető stílusmagazinja, az InStyle mellett a médiavállalat most megerősíti férfi divízióját is. Az InStyle Men a svájci tulajdonú cégcsoport többi termékéhez hasonlóan online- és print formában is elérhető lesz. Az új termék az InStyle brand részeként, azonban teljesen független médiapiaci kiadványként határozza meg magát széles olvasói réteget lefedve.

A már elérhető instylemen.hu mellett a március 30-án rajtoló print InStyle Men főszerkesztője Zomborácz Iván, tartalomigazgatóként pedig Alberti Petra felügyeli a szerkesztőség munkáját. Zomborácz Iván komoly tapasztalattal rendelkezik a minőségi tartalomgyártás területén, a szakember legutóbb a Totalcar.hu főszerkesztőjeként dolgozott.

Az InStyle Men a tudatos, aktív, érdeklődő, tájékozott férfiaknak szól – könnyed hangnemben. Azoknak, akik szeretnek az élet minden területén megalapozott döntéseket hozni, magas igényeket támasztanak magukkal és másokkal szemben, valamint hiteles hírforrásokból tájékozódnak. A szerkesztőség munkáját szakértők és profi újságírók segítik.

„Az InStyle Mennel kettős célunk van, egyfelől segíteni az olvasóinknak, hogy helyes döntést hozzanak, amikor a szabadidejük vagy a pénzük elköltéséről van szó, másrészt ugyanennyire fontos, hogy jó tartalmakat biztosítsunk azok számára, akik szimplán érdekes témákról szeretnének szórakoztató anyagokat olvasni, nézni, hallgatni, legyen szó utazásról, járművekről, technológiáról, gasztronómiáról, egészségről vagy lakberendezésről” – mondta el Zomborácz Iván.

A szerkesztőség az elmúlt hetekben több tapasztalt kollégával gazdagodott. Az InStyle Menhez igazolt Guld Péter, az egyik legjobb magyar motorsport szakíró és fotós, aki olasz, német, angol és finn lapoknak is rendszeresen szállít anyagokat. Az állandó szerzők sorát erősíti Ligetfalvi Viktor, ő az első magyar nyelvű online órás magazin alapítója, aki nemzetközi szinten is új színt hozott őszinte és szórakoztató stílusával. Lendvai Zsolt személyében az autós újságírás egyik legendás alakja igazolt az InStyle Menhez

Az évek óta tartó digitális transzformációnak köszönhetően Magyarország egyik legsokoldalúbb médiacégévé váltunk. Minőségi tartalmainkat minden platformon és műfajban – online, print, podcast, videó, social media, app – elérhetik fogyasztóink. Fontos mérföldkő, hogy az exkluzív női portfolió mellett idén tavasszal elindítjuk a férfi divíziónkat is az InStyle Men, illetve InStylemen.hu debütálásával. Ezzel a hazai piac egyik legszínesebb és legösszetettebb prémium médiaportfolióját kínáljuk a követőinknek és partnereinknek” – nyilatkozta Fenyővári Szilvia, a Marquard Group Hungary ügyvezető igazgatója.  

 
 

 

 

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk