Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
KKV Business | 2023. január 24.

„Úgy voltunk vele, ha nem jön be az üzlet, legalább nekünk jó lesz!”

Egri Attila az egyetem után szoftverfejlesztéssel kezdett foglalkozni, és mellette létrehozta a ’Katyu’ névre hallgató, kutyás cuccokat áruló webshopját kutyabarátoknak, ahol hímzett és nyomott, egyedi igények szerint kivitelezett, névre szóló ruhadarabok és ajándéktárgyak rendelhetőek. Maga sem gondolta volna, hogy a hobbi projektnek indult vállalkozása rövid idő alatt milyen sikereket fog elérni, de úgy tűnik jók voltak a megérzései: a gazdik szeretik magukon hordani a kedvenceiket. 

Melyek a legnépszerűbb kutyafajták, amelyet tőletek kérnek? 

Lehet, hogy meglepő, de a tacskó! Még az ezzel kapcsolatos statisztikát is lekértem az elején, mert kíváncsi voltam, hogy milyen kutyából vesznek a legtöbbet a magyarok és kiderült, hogy a tacskóból. Az első figura, amit pólóra hímeztünk ennek ellenére a magyar vizsla volt, mert ugye az szintén népszerű itthon. A következő négy vagy öt fajta pedig a családban lévő kutyák voltak – pl. a nagyon ritka perzsa agár-, mert úgy voltunk vele, ha nem jön be az üzlet, legalább nekünk jó lesz.  

Honnan jött az ötlet? 

2020-ban home office-ba kerültem, sokat voltam otthon és valamit kellett kezdenem az időmmel. Munka után játszottam, de sokkal hasznosabbat akartam csinálni. Egy nyári este, éjfél után agyaltuk a barátnőmmel, hogy mit lehetne kitalálni. Apukám szitanyomással, reklámajándéktárgyakkal foglalkozó cége adott volt és ez jó kiindulási alapnak tűnt, ugyanis onnan bármilyen pólót, ruházati dolgot be tudtunk szerezni. Viszont a mi fő profilunk, a hímzés nem tartozik a tevékenységi körükbe, így azt más partnerrel kezdtük el csináltatni. A webshopot összedobtam pár hét alatt, felraktuk rá az első pólókat és úgy voltunk vele, majd meglátjuk, hogy mi lesz. 

Miért pont a kutyás vonal? 

A párom, Babits Emma állatorvosnak tanul, ezen kívül mind a ketten nagy kutyások vagyunk. Van egy óriás schnauzerünk is. A vállalkozás igaz az enyém, de a párom is sokat dolgozik benne: az Instagram posztokat például ő szokta felrakni, mert azok a szövegek neki sokkal inkább mennek, mint nekem. Amikor elkészül egy új kutya-minta azt is ő ellenőrzi, hogy jó-e. Ő a szakértő a társaságban, mivel jóval több kutyát látott, mint én, lévén hogy állatorvos lesz egy éven belül.  

Az apukádon és a barátnődön kívül vontál be valakit még a bizniszbe? 

Az anyukámat! Mivel mi már Pesten élünk évek óta, a cég és a gyártás meg a szülővárosomban, Békéscsabán van, így ő szokta összecsomagolni az árukat. Minden vasárnap lezárom a heti rendeléseket, és a nagykerben megrendelem az árut, amivel tudunk dolgozni. Csinálok egy listát, összeállítom egy excel táblában, hogy mire mit kell nyomtatni vagy hímezni. Amikor elkészült, akkor csomagoljuk együtt az anyukámmal. Ezt úgy csináljuk, hogy video chaten megmutatja, hogy milyen áru van előtte, én meg csekkolom, úgyhogy távmunkában ezt így meg tudjuk oldani. Muszáj, hogy ketten figyeljük, mert nagyobb precizitást tesz lehetővé. Az elején még volt azért kavarodás.  

Akkor te távirányításban csinálod a céget?  

Igen, igen! Próbáltam az elején azért haza is járni többet, de most már két hónapja nem voltam otthon, de működik így is a dolog. 

Egy igazi családi vállalkozás lett… 

Hát végső soron igen! Az unokatesómat is próbálom megfűzni, hogy ő meg a Tiktokra csináljon videókat, erre nekem ugyanis egyelőre nincs időm. A Tiktokon kívül egyébként az Instán és a Facebook-on is fent vagyunk és a Facebook-on rendszeresen hirdetünk is.  

Mi az a termék, amit leginkább vásárolnak? 

A ruhadarabokat egyértelműen: pulcsi, kabát, póló. Amikor még a maszkos időszak volt, akkor a maszkok. Volt, hogy felraktam a webshopra az újakat, elmentem futni fél órát és mire hazajöttem rengeteg megrendelés jött. Azt se tudtam hirtelen, hogy ezzel most mit kezdjek, mert úgy gondoltam, ha ilyen ütemben fog működni a megrendelés, akkor kicsit át kell gondolni a folyamatokat. És hát át is kellet! Amikor már volt vagy 100 fajta kutyakép, amit nyomtattunk, vagy hímeztünk, akkor már be kellett őket számozni például, mert hát az anyukámék tudják, hogy néz ki egy golden retriever, vagy egy törpespicc, de mondjuk pl. egy ’bichon havaneset’ vagy egy ’pireneusi hegyi kutyát’ már nem biztos, hogy felismernek. Ma már egyébként több mint 200 fajta kutyát tudunk nyomtatni vagy hímezni a kívánt termékre. 

A témáról bővebben a Tovább gombra kattintva olvashatsz!

Tovább

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk