Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
KKV Business | 2022. november 24.

Minden vállalkozónak találkoznia kellene a Cápákkal

Egy három gyerekes családapa megalkotta az addig piacon nem lévő, gamifikáción alapuló digitális fejlesztő eszközt az óvodás gyerekek számára, majd kiállt a Cápák elé és elnyerte a Telekom Digitálisan Tettrekész Díját  is. Konkolyi Sándor szerint a showműsort illetően egy olyan lehetőségről és élményről van szó, amit minden vállalkozónak meg kellene tapasztalnia. Kérdeztük a sikerekről és kudarcokról, illetve a minőség fontosságáról is.  

Nem elég jónak lenni, jónak is kell látszani! – fogalmazta meg az egyik legfontosabb üzenetét Konkolyi Sándor, a DIOO (Digitális Okosjáték Óvodásoknak), a sikeres iskolakezdéshez szükséges készségeket játékosan fejlesztő eszköz megálmodója, fejlesztője és tulajdonosa. A Telekom Digitálisan Tettrekész díjas vállalkozó, villamosmérnök szakember egy évtizede indította el a cégét s idén tavasszal szerepelt az RTL Klubon vetített Cápák között című üzleti showműsorában is. Ahogy az elmúlt tíz év, úgy az idei esztendő is mozgalmas volt a vállalkozás számára. A sikeres vállalkozót a műsorban való szereplésről és a Digitálisan Tettrekész díj hatásairól kérdeztük.  

Nem volt a piacon ilyen eszköz, megcsinálta 

A DIOO egy három gyerekes családapa válasza egy hiányállapotra, hiszen az indulás előtt a pedagógus feleségével azzal szembesültek, hogy nem érhető el olyan digitális eszköz a hazai- és a nemzetközi piacon sem, amit szülőként jó szívvel odaadtak volna a gyerekeiknek. Sándor szavai szerint a gyerekei annak ellenére korán kezdtek el érdeklődni a digitális eszközök iránt, hogy bő egy évtizede ez a fajta figyelem inkább csak tízéves kor körül kezdett megjelenni. Mint mondja: veszélyekkel az élet minden területén találkozhatunk, így természetesen a hasznosságuk mellett a digitális eszközök használatának is megvannak a maguk ártalmas hatásai. „Ezekre viszont fel kell hívnunk a gyerekek figyelmét, meg kell őket tanítani a tudatos használatra és ebben a szülőknek kiemelkedő szerepük van” – tette hozzá a vállalkozó. Összességében ez az alapállás adta meg a motivációt és a kezdő lökést ahhoz, hogy kifejlesszenek egy pedagógiailag hitelesített, professzionális készségeket mérő- és fejlesztő digitális eszközt az óvodás korú gyerekek számára. Maga a cég 2012-ben indult, három évig a termékfejlesztés volt a fókuszban, a következő egy esztendő pedig egy zártkörű piaci validáció jegyében telt. A DIOO 2016-ban került ki a piacra és szinte azonnal sikeres termékké vált. 

A témáról bővebben a Tovább gombra kattintva olvashatsz!

Tovább

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk