Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Karrier | 2023. február 15.

Új nemzetközi ügyfélkapcsolati igazgató a Prohumannál

Reményi Zsuzsanna 2014 óta erősíti a Prohuman csapatát, azóta régióvezetői, hálózati igazgatói és munkaerő-kölcsönzési vezetői posztot töltött be a cégnél. Februártól, immáron nemzetközi ügyfélkapcsolati igazgatóként fő feladata a Prohuman külföldi és hazai leányvállalatai közötti kapcsolat erősítése és az értékesítési folyamatok támogatása, valamint a regionális partnerek kiszolgálásának felügyelete lesz. Az ügyfélszerzés támogatása, kapcsolatok kiépítése a potenciális partnerekkel, és az ehhez kapcsolódó stratégiai egyeztetések koordinálása is hozzá tartozik.

A Prohuman az elmúlt években a régióban is egyre jelentősebb szerephez jutott. Magyarországot is beleértve már 8 országban vannak jelen szolgáltatásaikkal. A vállalat nem titkolt célja, hogy a hazai vezető szerep után régiós szinten is a legmeghatározóbb HR szolgáltatóvá váljanak.

"A Prohuman Magyarországon piacvezetővé, a régióban pedig az egyik legjelentősebb HR szolgáltatóvá vált az elmúlt években. Romániában, Szlovéniában már bekerültünk az öt legnagyobb közé, de Szerbiában, Németországban és Ausztriában is meghatározó piaci szereplőkké nőttünk. Célunk, hogy 2024-ig Kelet-Közép-Európa vezető HR-szolgáltatójává váljunk, és Reményi Zsuzsanna kulcsszerepet játszik majd ennek az ambíciónak a valóra váltásában" - mondta el Juhász Csongor, a Prohuman ügyvezető igazgatója.

"Szeretném az évek során szerzett ügyfélkapcsolati és üzleti tapasztalataimat átadni a kollégáknak, ezáltal támogatni az eredményes együttműködést immár nem csak Magyarországon, de nemzetközi szinten is koordinálva a munkát. Szeretnénk egységes, országhatárokon átívelő szolgáltatási portfoliót nyújtani az ügyfeleink számára, ami által minden országban ugyanazt a magas színvonalat, rugalmas és precíz működést tapasztalhatják nap mint nap. A nemzetközi szintű munka irányítása és összefogása ezzel az új pozícióval még koordináltabbá válhat, fontos mindez, hiszen immár 8 országban mintegy 20 000 főt foglalkoztatunk és nagyra törő terveink vannak a jövőre nézve" - nyilatkozta kinevezése kapcsán Reményi Zsuzsanna, a Prohuman új nemzetközi ügyfélkapcsolati igazgatója.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk