Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Média | 2022. szeptember 02.

Októbertől megújul a 25 éves RTL

Idén ünnepli 25. születésnapját az RTL és ez alkalomból teljesen megújul: új arculattal egyszerűsíti és harmonizálja márkaarchitektúráját az RTL brand alatt, és új nevet kapnak bizonyos RTL-es csatornák és a digitális felületek is. A változás érinti az RTL Klub anyacsatornát is: 25 év után új nevet kap az RTL Klub, és RTL néven lesz majd elérhető. Az RTL Magyarország az anyavállalat RTL Group új arculatát vezeti be, csatlakozva az egységes, vállalatcsoport-szintű vizuális világhoz. A név-és arculatváltás szeptember közepétől év végéig több lépcsőben, fokozatosan zajlik majd és érinti az RTL kereskedőházát, az R-Time-ot is.

Egységes, európai arculatot kap az RTL

25 évvel ezelőtt, 1997 októberében indult el a kereskedelmi televíziózás Magyarországon, így az RTL Klub is. A negyedszázados évforduló és születésnap alkalmából idén a magyar RTL csatlakozik az anyavállalat RTL Group egységes európai arculatához és ősztől teljesen megújul majd az RTL Magyarország vállalati arculata, valamint televíziós és digitális brandjeinek egy része. Az új arculatot vállalatcsoporton belül a német RTL után másodikként adaptálja az RTL Magyarország. Az arculat legfőbb karakterjegye a sokféleség és a változatosság. Színes, minden helyzetben változó logója lesz a vállalatnak és a csatornáknak, termékeknek, ahol mindig az adott tartalomhoz adaptálódik majd a logó színezése.

„Büszkén mondhatom, hogy 25 év alatt egycsatornás televízióból mára platformfüggetlen médiavállalattá váltunk, ahol működésünknek 3 fontos pillére van: a tartalom, az adat és a technológia. Az új, egységes RTL brand minden platformon és csatornán továbbra is egyet jelent majd a hiteles tájékoztatással, a szórakoztatással, és értékalapú történetekkel” – mondta Vidus Gabriella, az RTL Magyarország vezérigazgatója a brandváltás kapcsán.

Az arculatváltással a márkaarchitektúránkat is harmonizálja és egyszerűsíti az RTL, és mind a vállalati, mind a digitális brandjei, mind pedig a csatornái egy részét az RTL új, adaptív színvilágú logója jelöli majd.

Megváltozik az RTL Klub neve is

Ennek jegyében 25 év után, október végén a médiavállalat elbúcsúzik a jól megszokott RTL Klub elnevezéstől, és a csatorna RTL néven lesz majd elérhető. Az anyacsatornához hasonlóan szinte minden adó arculatot vált majd és lesz, amelyiknek megváltozik a neve is. A névváltások október közepétől év végéig, több lépcsőben történnek. A változások csak az elnevezéseket és az arculati elemeket érintik, a csatornák, illetve és a VOD platform tartalmi zsánerei és egyéb, nem arculati jellemzői változatlanok maradnak.

Nevet vált az R-Time is

Az RTL Magyarország média-kereskedőháza az R-Time is megújult névvel és arculattal, RTL Saleshouse-ként folytatja tevékenységét 2022. október 3-tól, változatlan hirdetési portfólióval. A kereskedőház megjelenése teljes egészében igazodik a médiavállalat arculatához, ugyanazt a logót használja majd, mint az RTL Magyarország.

“A kereskedelmimárkánk megújításával szeretnénk még jobban hangsúlyozni, hogy az RTL-család tagjai vagyunk. Új arculattal és névvel, de változatlan portfólióval segítünk partnereinknek üzleti céljaik elérésében” - nyilatkozta Dudás Gergely, az RTL kereskedelmi igazgatója.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk