Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Zártkörű | 2022. február 10.

Shake your staff - Employer Branding & CSR esetek az EXIM Bank és Biztosító és a Nestlé háza tájáról

Hogyan lehet ebben a megváltozott környezetben motivált, együttműködő és elkötelezett csapatokat építeni? Milyen új eszköztárat igényel az Employer Branding? Hogyan tudunk magunkért és másokért is tenni a velünk maradó hibrid munka világában? Erről szólt a Marketing Döntéshozók Klubjának márciusi eseménye.

Az Exim Bank „EXIM1000” siker programja hatékonyan fogta egybe a kollégák és a csapatok üzletiterv-teljesítését, fizikai egészségük megőrzését, valamint a társadalmi iránt érzett felfelelősség témáját. Mindez együttesen kreatív, motivált, együttműködő és eredményorientált csapatokat hozott létre – hiszen „az igazán jó csapatokat nem az iroda köti össze, hanem az együttműködés!”

A Nestlé „Wellbeing by working” programja a dolgozók mentális egészségét helyezte a változásmenedzsment középpontjába. Célja túlmutat a „work-life balance” megőrzésén: a kollégákat a változások kezelésére, reziliencia kialakítására készítette fel.

Az eseményen Szőke Orsolya (Exim Bank - Vezérigazgatói Kabinet-, PR és Kommunikációs vezető) és a Fenyvesi Klára (Nestlé - Talent & OD manager) mutatta be a vállalati gyakorlatokat, példákat.