Augusztus első napján a Budapesti Állatkert volt a házigazdája az első MMSZ Summer BizChill eseménynek, melyet az MMSZ Agrár- és Élelmiszermarketing, a HoReCa és Event, az Impact és a Zöld tagozata közösen hívott életre és a Marketing Art Kft. szervezésében valósult meg.
Ez az este könnyed üzleti networking lehetőséget kínált a résztvevőknek, a program célja volt, hogy kötetlen találkozóra hívja a szervező tagozatok tagjait, ahol kellemes környezetben, jó hangulatban lehetőség nyílt egymás jobb megismerésére és új együttműködések kialakítására.
Az eseményen Sütő Ágnes az MMSZ alelnöke és a tagozati vezetők Dr. Totth Gedeon (Agrár- és Élelmiszermarketing Tagozat), Kaszás Attila és Bódi Krisztina (HoReCa és Event Tagozat), Hermann Zsuzsanna és Szűcs Attila (Green Club), Dr. Bársony Farkas (Impact Tagozat) is jelen voltak.
Az MMSZ történetében ez volt az első alkalom, hogy négy tagozat közös rendezvényt tartott. A rendhagyó, különleges hangulatú esemény, amelyen mintegy 80 fő vett részt egyedi élményekkel is gazdagította a tagozatok tagjait: a fő helyszín a Japánkert volt, de vezetett sétákon vehettek részt az Állatkertben a jelenlévők több érdekes bemutatóhelyre, így a Varázshegybe, az elefántokhoz, valamint a Cápasuliba is eljuthattak. A szervezők elmondták, hogy készülnek a folytatással, ősszel újabb BizChill esemény várja majd az érdeklődőket.