Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Zártkörű | 2024. június 06.

Horeca and event tagozat ülés - METRO Gasztroakadémia

Lezajlott a Magyar Marketing Szövetség HoReCa és Event tagozatának aktuális negyedévi ülése, melynek a METRO Gasztroakadémia adott otthont.

Az idén 4 éve működő tagozat célja a  vállalkozások, szervezetek marketing-aktivitásainak szakmai és kapcsolati támogatása, a tevékenységük elősegítése, lehetőséget  adva a tagszervezetek  szakembereinek az információ-cserére, a tapasztalataik megosztására, szinergiák létrehozására, hogy közösen formálják a szakterület jövőjét, a marketing szempontok tükrében.

Az ülés nyitásaként Bódi Krisztina tagozatvezető összefoglalta az első féléves tevékenységeket, majd a tagok közösen kiértékelték a tagozat első félévben kiemelt eseményét, a Magyar Marketing Szövetség Green Club-bal közös első negyedévi rendezvényt, melyet a SIRHA kiállítás programjakét tartottak tavasszal, Zöld gasztronómia – Marketingkommunikációs workshop címmel.

Az ülés célja volt továbbá a második félévi aktivitások megtervezése és előkészítése. Döntés született, hogy a tagozat novembereben egy workshop keretében fogja körüljárni a HoReCa és event szektor azon aktuális kihívásait, melyekre a marketing eszközeivel fel lehet készülni és megfelelő válaszokat lehet adni.  A tervezett workshop témái leszenek többek között az AI használata a HoReCa és Event szektorban, a generációk inetgrálása és együttműködése a vendéglátásban, valamint, hogy márkaépítéssel és erős munkáltatói márkával hogyan tudják támogatni a szektor szereplői a munkaerő toborzást és megtartást. Szó lesz kiemelten a kommunikáció és a marketing szerepéről az employer barndingben, mert a tagozat tagjai egyetértettek abban, hogy megfelelő kommunikációval áthidaljuk a szakadékot a generációk között.