Az idén 4 éve működő tagozat célja a vállalkozások, szervezetek marketing-aktivitásainak szakmai és kapcsolati támogatása, a tevékenységük elősegítése, lehetőséget adva a tagszervezetek szakembereinek az információ-cserére, a tapasztalataik megosztására, szinergiák létrehozására, hogy közösen formálják a szakterület jövőjét, a marketing szempontok tükrében.
Az ülés nyitásaként Bódi Krisztina tagozatvezető összefoglalta az első féléves tevékenységeket, majd a tagok közösen kiértékelték a tagozat első félévben kiemelt eseményét, a Magyar Marketing Szövetség Green Club-bal közös első negyedévi rendezvényt, melyet a SIRHA kiállítás programjakét tartottak tavasszal, Zöld gasztronómia – Marketingkommunikációs workshop címmel.
Az ülés célja volt továbbá a második félévi aktivitások megtervezése és előkészítése. Döntés született, hogy a tagozat novembereben egy workshop keretében fogja körüljárni a HoReCa és event szektor azon aktuális kihívásait, melyekre a marketing eszközeivel fel lehet készülni és megfelelő válaszokat lehet adni. A tervezett workshop témái leszenek többek között az AI használata a HoReCa és Event szektorban, a generációk inetgrálása és együttműködése a vendéglátásban, valamint, hogy márkaépítéssel és erős munkáltatói márkával hogyan tudják támogatni a szektor szereplői a munkaerő toborzást és megtartást. Szó lesz kiemelten a kommunikáció és a marketing szerepéről az employer barndingben, mert a tagozat tagjai egyetértettek abban, hogy megfelelő kommunikációval áthidaljuk a szakadékot a generációk között.