Bódi Krisztina az esemény főszervezője, a Marketing Art ügyvezetője elmondta, hogy tapasztalatuk szerint az Employer branding nem csak HR szempontból fontos feladat, de marketing eszközökkel is sokat tehetünk a munkáltatói márkánkért, ezért tartották fontosnak a témában egy olyan konferenciasorozat létrehozását, mely marketing oldalról is vizsgálja a kérdést.
Az employer branding lexikális hátterét Csehné Dr. Papp Imolát az ELTE Vezetéstudományi Tanszékének Ph.D. egyetemi docense és Dr. Soós Mihály, a Debreceni Egyetem, Gazdaságtudományi Kar, Marketing és Kereskedelem Intézetének intézetigazgatója mutatta be.
Utána az üzleti élet tapasztalatai következtek: Bánhegyi Zsófia a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatója egy nagyon különleges szervezet működésébe nyújtott betekintést Tarts velünk! A Szerencsejáték Zrt. munkáltatói márkája a megváltozott munkaképességűek integrációja tükrében címmel, majd egy klasszikus magyar brand a Márka Marketing és HR igazgatója Horváth Adrienn osztotta meg gondolatait az egybegyűltekkel.
Ezután egy kerekasztal beszélgetés következett a generációk együttműködéséről a vállalatoknál, ahol Márton Kata vendégei voltak Angoujard Klaudia Head of Employer Branding, az Auchan Magyarországtól, Gubó Judit a Ghibli Cégcsoport HR kommunikációs munkatársa, a NextGen BusinessHub tagja, Juhász Katalin a Ceres ZRt. HR managere és Kozma Korinna, a Lounge Grouptól, aki szintén a NextGen BusinessHub tagja. Az AI napjaink kihagyhatatlan jelensége, az esemény résztevevői Torday Gábor (KNK) tolmácsolásában lehettünk sokkal jártasabbak ebben.
A délután folyamán megismerhettük a TV2 employer branding tevékenységeit Vilma Pavlova a TV2 Média Csoport Zrt. People Development and Operations Directorának bemutatásában, majd nagy vállalatok jó gyakorlatait osztották meg az egybegyűltekkel a záró kerekasztal résztevevői: Guth Zoltán a Duna-Dráva Cement Kommunikációs vezetője, Kalmár Ákos, Head of Country HR Hungary, a Continental Grouptól, Sándor Márk az MNB HR igazgatója és
Slániczné Molnár Ildikó a METRO Marketing és kommunikációs vezetője.
Az esemény résztevevő egyetértettek abban, hogy a sikeres employer branding záloga az érintett területek együttműködése.