Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Média | 2022. március 17.

Májustól elkerül a Cosmopolitan a Centrál Médiától

Negyedszázados kapcsolat zárul le a Central Médiacsoport és a Hearst kiadó között. Magyarország legnagyobb női portfóliójával rendelkező kiadója a licensz szerződés lezárásában lehetőséget lát és a jövőben a saját fejlesztésű projektjeire koncentrál, amelyeken keresztül változatlanul eléri a fiatal, női olvasóközönséget. Ebben a fejlődésben a médiavállalat számít minden Cosmós kollégára és a portfólión belül lehetőséget biztosít a további közös munkára.

„Szomorúan vettük tudomásul a licensztulajdonos döntését, de megyünk tovább, hiszen az a tudás, amit az évek során belefektettünk a márkába, nem vész el, itt marad velünk. A cégcsoport női elérése a termék leválásával nem változik, továbbra is megőrizzük vezető szerepünket a szegmensben. A változás egyben egy új lehetőséget is jelent a számunkra, hiszen a továbbiakban szabadabban tudunk gondolkozni arról, hogy milyen formában, csatornán, és márkán keresztül érhetjük el a fiatal, női olvasóközönséget. Rengeteg új ötletünk van, amelyeket a közeljövőben meg is fogunk valósítani” – nyilatkozta Bognár Bálint a Central Médiacsoport digitálisüzletág-vezetője.

A kiadó pozitívan tekint a jövőbe és továbbra is kiemelt hangsúlyt helyez a jelenlegi licensztermékeire, a 2007 óta a kiadó gondozásában megjelenő Marie Claire-re – a Central prémium glossy magazinjára -, amely a nyomtatott kiadás mellett az online térben 40 000 egyedi napi felhasználót, a social térben pedig több mint 130 000 követőt ér el, valamint a National Geographicra, amely példányszámában és olvasottságában is piacvezető megelőzve versenytársait, és közel 20 éve képviseli a 140 éves világmárkát a hazai piacon.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk