Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Média | 2025. április 07.

Erős évkezdés az RTL-nél 

Rekordot hozott a március az RTL+ Premium UEFA Bajnokok Ligája-közvetítéseiben. A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, az RTL és az RTL Magyarország csatornaportfóliója is stabilan teljesített a hónapban, az első negyedévet pedig mind főcsatorna mind portfólió szinten megnyerte a 18-59 éves célcsoportnál főműsoridőben. Az RTL 16,1%-os főműsoridős közönségaránnyal zárta a márciust (TV2: 17,6%), míg az év első három hónapjában 16,2%-kal tartja előnyét a TV2-vel szemben (TV2: 16,0%). A most zárult időszak az RTL számára az elmúlt három év legerősebb évkezdetét hozta. 

A Pokoli Rokonok és az UEFA Bajnokok Ligája is rekordot hozott az RTL+ Premiumon

Az RTL+ platformon márciusban is a Pokoli Rokonok bizonyult a legnépszerűbb műsornak: 982 ezer videóindítással több mint 100 ezerrel múlta felül a februári eredményét. A mi kis falunk új évada 235 ezer, a Cápák között pedig 203 ezer videóindítást produkált márciusban. 

A hónap, illetve a teljes RTL+-os BL sorozat eddigi legnézettebb mérkőzése a március 11-i Liverpool – PSG meccs volt, a második legnézettebb pedig a március 12-i Atletico Madrid – Real Madrid lett.

A mi kis falunk volt az RTL legnézettebb műsora  

Márciusban A mi kis falunk volt az RTL legnézettebb műsora, átlagosan 22,4%-os közönségaránnyal a 18–59-es célcsoportban. Miközben a TV2 új sorozatának, a Hunyadi mind a hét eddigi része rajta van a havi és az éves toplistákon, A mi kis falunk nézőszáma nem csökkent számottevően – ez is mutatja a műsor hűséges nézőtáborát. 

Továbbra is az RTL vezeti a hírversenyt  

Az RTL Híradó márciusban is a legnézettebb hírműsor volt a 18–59-es korosztály körében, 22,5%-os közönségaránnyal (LSHR), megelőzve a TV2 Tények című műsorát, amely 19,9%-ot ért el. A Fókusz stabilan teljesített, 16,5%-os átlagos közönségaránnyal, míg a vasárnapi, egyórás Házon Kívül 15,9%-kal zárta a hónapot. 

A szórakoztató műsorok között a Pokoli Rokonok tovább erősödött: 18%-os közönségaránya felülmúlta a februári 16,7%-os eredményt. A Cápák között 16,3%-os arányt hozott, míg a Gundel Takács Gábor által vezetett új vetélkedő, az 5 Arany Gyűrű 12,2%-os átlagos közönségaránnyal indult. 

Az RTL a 18-59 éves célcsoport körében, főműsoridőben (18:00-22:59), a live, kumulált TSV és vendég adatok figyelembevételével megnyerte 2025 első negyedévét a TV2 előtt. (A magyar piac szereplői egységesen használják a TSV, azaz időeltolásos televíziónézési adatokat a reklámértékesítésnél, így ezek az adatok a nézettségi eredmény számításánál is relevánsak.)  

A kábelportfólió ismét erősen zárt 

Az RTL Magyarország második generációs csatornaportfóliója márciusban is kiváló teljesítményt nyújtott: főműsoridőben (18:00–22:59) 16,4%-os közönségarányt (LSHR%) ért el a 18–59-es célcsoportban.

Az első negyedév összesített eredményei alapján az RTL kábelportfóliója továbbra is piacvezető: kábelcsatornái 16,2%-os közönségaránnyal zárták a negyedévet főműsoridőben, miközben a TV2 kábelportfóliója 15,3%-ot ért el. A csatornák egyéni teljesítményét tekintve is figyelemre méltó eredmények születtek. A márciusi nézettségi toplistán az RTL portfóliója négy csatornával – a Film+, a Cool, a Sorozat+ és az RTL Kettő – is helyet szerzett a legnézettebb kábelcsatornák között, mind főműsoridőben, mind egész napra vetítve. Ezzel az RTL volt az egyetlen médiavállalat, amely négy csatornával is szerepelt a TOP10-ben – ami tovább erősíti pozícióját a piacon. 

Az RTL Gold egész napos 1,9%-os közönségaránya a csatorna történetének ötödik legjobb havi eredménye lett, míg főműsoridőben elért 1,8%-kal a második legeredményesebb hónapját zárta. A Sorozat+ szintén figyelemre méltó adatokat mutatott fel: 2,6%-os egész napos közönségaránya a harmadik legerősebb eredmény, főműsoridőben mért 2,9%-os aránya pedig a hatodik legjobb havi szereplésének számít. 

A 2025-ös év első három hónapja tehát nemcsak stabil, hanem erősödő eredményeket is hozott az RTL teljes portfóliójának – megerősítve, hogy a nézők és a hirdetők számára továbbra is az egyik legmegbízhatóbb és legvonzóbb választás a piacon. 

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk