Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Média | 2023. július 12.

"Aki lemarad, az nem lesz ott!" - humoristával edukál a KÉSZ Csoport

Klasszikus építkezéssel kapcsolatos hibákat és sztereotípiákat mutat be a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a KÉSZ Csoport videója Musimbe Dávid Dennis humorista segítségével. A filmben olyan helyzetek kerülnek elő, amelyek a digitalizáció segítségével manapság már könnyűszerrel megelőzhetőek, vagy pedig villámgyorsan kijavíthatóak.

A KÉSZ Csoport célja, hogy a beruházások, és az építőipari vállalatok mindennapi működése során egyre fontosabb szerepet betöltő, úgynevezett BIM-módszertant mutassa be humoros, és a laikusok számára is érthető formában.

„A BIM-módszertan (Building Information Management) egyre inkább megkerülhetetlen az építőiparban, ugyanakkor sokaknak fejtörést okoz a kezdetekben, hiszen egy nehezen megfogható, és még annál is komplexebb szemléletmódról van szó. Cégcsoporton belül régóta foglalkozunk azzal, hogy kollégáinkat edukáljuk ebben a témában, azonban nem mindennapi videónkkal szerettük volna ezt az elsőre bonyolultnak tűnő szemléletmódot rendhagyó módon a laikusok számára is érthetően, ugyanakkor szórakoztatóan bemutatni. A videóban a BIM előtti, sok esetben nehézkesen követhető részfeladatokat, és a BIM megjelenésének köszönhető tervezhetőbb és hatékonyabb működést állítjuk szembe egymással. A szakértők számára azért szórakoztató, mert bizonyára találkoztak már a múltban hasonló helyzetekkel, a laikusok számára pedig azért, mert egy humorista szájából elhangzó ilyen jellegű bemutató még a hozzá nem értőket is megnevetteti, legalábbis bízunk benne” – mondta Zima Tímea, a KÉSZ Csoport marketingkommunikációs vezetője.

Alapvetően így tudnánk elmagyarázni a BIM lényegét: a BIM az építmények megvalósítását támogatja egy virtuális épületmodell segítségével. Tulajdonképpen szoftverek és alkalmazások sokaságáról van szó, amelyek egymásnak szolgáltatnak adatot, és képesek rendszerezetten tárolni és megjeleníteni azokat. A BIM szemléletmód és a BIM modellek nagy előnye a hatékonyságnövelés és – többek között a videóban bemutatott - hibák megelőzésének lehetősége a tervezés, gyártás és kivitelezés előtt és közben is. A BIM-modellek valós idejű adatokat tartalmaznak, így többek között egyértelműbbek lesznek a műszaki követelmények, és kiszámíthatóbbakká válnak a költségek is. Átláthatóan és naprakészen lehet követni a beruházások aktuális státuszát.

A KÉSZ Csoport célja, hogy a BIM-módszertan hazai iparági úttörőjeként cégcsoport szinten használja ezt a metodikát, ezzel pedig lényegesen növelni tudja a versenyképességét.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk