Média | 2025. április 02.

A TV2 lett a legnézettebb csatorna 2025 első negyedévében

Az alábbi műsorok 2025 első negyedévében kimagasló eredményekkel segítették elő a TV2 győzelmét:

  • A januárban visszatérő műtárgykereskedő show, a Kincsvadászok az idei hétköznapok legnépszerűbb műsora volt. Ezt mi sem bizonyítja jobban, minthogy 2025-ben a Kincsvadászok minden egyes epizódja jelentős fölénnyel lett idősávja legnézettebb műsora mind a 18-59 évesek, mind a teljes lakosság körében. A fő kereskedelmi korcsoportban az átlag nézőszám 344 ezer fő volt, melyhez 17,4%-os közönségarány párosult. Vagyis a korcsoportból minden 6. tévénéző a Kincsvadászokat választotta hétköznap esti szórakozásként, míg a legfőbb konkurens RTL közönségaránya a műsor ideje alatt átlagosan 11,7% volt. A teljes lakosság körében még nagyobb volt a különbség, ebben a célcsoportban átlagosan 764 ezer néző kísérte figyelemmel a műsor egy-egy részét, melyhez 18,8% közönségarány párosult, míg az RTL 10,9%-ot ér el a Kincsvadászok idősávjában.
  • A Kincsvadászokat követő katonai sport-reality, A Kiképzés évadátlagban idősávja legnézettebb műsora lett a 18-59 évesek, valamint a teljes lakosság körében is.
  • Az idei évben már az 5. évaddal visszatérő Farm VIP továbbra is a nézők nagy kedvence, a márciusban sugárzott részek átlagosan mindkét korcsoportban jelentős fölénnyel nyerték idősávjukat.
  • A Password – A jelszó szintén 2025 márciusában debütált a TV2-n, és a vetélkedő március végéig adásba került részei átlagosan mindkét kiemelt korcsoportban nyerték az idősávjukat.
  • A tavaszi hétvégék győztese egyértelműen Hunyadi. Az első negyedév végével az éves műsortoplista első 5 helyét a Hunyadi foglalja el a 18-59 évesek körében. A sorozat átlagos nézőszáma ebben a korcsoportban 437 ezer fő, átlagos nézői részesedése pedig 21,5%, míg az RTL 10,6%-ot ért el a műsor idősávjában. A teljes lakosság körében az átlag 872 ezres nézőszámhoz 22,3%-os nézői részesedés párosul (RTL azonos idősáv: 10,2%), az eddigi legnézettebb Hunyadi epizód pedig 941 ezres átlag nézőszámot ért el.
  • A 7 év után visszatérő A Nagy Duett eddig adásba került mindhárom élő műsora toronymagasan nyerte az idősávját mind a fő kereskedelmi korcsoportban, mind a teljes lakosság körében.
  • Márciusban is kiemelkedően teljesítenek a TV2 infotainment műsorai. A Mokka és Mokkacino továbbra is mindkét kiemelt korcsoportban nyerik idősávjukat a fő konkurens csatorna reggeli azonos idősávjával szemben is. Az esti Tényekés Tények Plusz pedig szintén idősávjuk legnézettebb műsorai lettek márciusban és negyedéves átlagban is a teljes lakosság körében.

A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a TV2 a saját gyártású műsorok sikerének köszönhetően nem csupán márciusban, hanem az első negyedév átlagában is piacvezető teljes napon és főműsoridőben egyaránt, a 18-59 éves, és a teljes lakosság körében is.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk