KKV Business | 2025. április 09.

⁣Natív hirdetések: a performance marketing 3. pillére

A Digital Forum Gold fokozatú védnöke, a TELEKOM által kiválasztott előadások írásos formában is elérhetőek a Hello Biznisz felületén. 

Az előadás során Káldy Levente, a Taboola Country Manager, bemutatta a natív és kontextusfüggő hirdetési megoldások jelentőségét és fejlődését. Bemutatta, hogy napjainkban a natív hirdetések a felhasználói élményre, és az impulzív, valamint hosszabb értékesítési ciklusokra építve jelentősen javítják a konverziót. Példák között említette az appletöltések és a nyereményjátékok optimalizálását, valamint a hosszabb folyamatokat, mint az autóipari kampányokat, melyek szintén jól működnek a natív hirdetéseken keresztül.

Letöltöm a tudásanyagot

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk