KKV Business | 2023. július 05.

Kitart ötlete mellett a FUSI App csapata

Már csak azért is optimisták, mert tőlünk nyugatabbra már komoly sikereket tudhatnak maguknak az ilyen típusú vállalkozások. Hollandiában, az Egyesült Királyságban és Németországban is több van belőlük és az Egyesült Államokban is működik ez a fajta modell. A FUSI-n nem főállást kereshetünk, hanem olyan alkalmi munkát, amivel kiegészíthetjük a bevételeinket. És ez nem csak a diákoknak lehet jó lehetőség.

Az igazi konkurencia a közösségi oldalak

A fusi szót talán nem is ismerik a FUSI App ötletgazdáival egyidős fiatalok. A múlt rendszerben, a munkáltató tudta nélkül, annak szerszámait, eszközeit használva vállaltak a dolgozók plusz munkát, némi csúszópénz reményében. Ezt a jelentést szeretné megváltoztatni a fejekben néhány lelkes fiatal.

Papp Kristóf a Corvinus Egyetemen, marketing mester szakirányon tanult, amikor egyik ismerősével, a Covid-járvány kellős közepén kipattant a fejükből az applikáció alapötlete. Két gimnáziumi osztálytársukat is meghívták az online találkozóra, hogy aztán megszülessen a FUSI App, amely végérvényesen más jelentést adhat a fusizás szónak.

„Egy startupoknak szóló versenyen indultunk, és meg is nyertük a legjobb ötlet díját – magyarázza Papp Kristóf, a FUSI App egyik ötletgazdája és tulajdonosa. – Fél évvel később aztán kaptunk egy tőkeinjekciót, melynek köszönhetően részmunkaidőben két fejlesztőt tudtunk alkalmazni. Egy grafikus ismerősünkkel találtuk ki a weboldal és az alkalmazás megjelenését, hogy a FUSI App még jobb felhasználóélményt nyújtson.”

A csapat kezdetben arra gondolt, hogy magánszemélyek is feltölthetnek hirdetéseket – például, ha segítség kell a kert körüli munkákban, vagy kipakolni a tárolót -, ám hamar jött a verseny, ahol egy tapasztalt mentorral dolgozhattak együtt. Ekkor kristályosodott ki, hogy helyesebb, ha csak a munkaadó cégek oldaláról közelítenek.

Img 7559

„Mivel a mi oldalunkon rugalmas, alkalmi munkákat kereshetnek a vállalkozókedvű munkavállalók, ezért nem az ismert, nagyforgalmú álláskereső portálok jelentenek számunkra konkurenciát, sokkal inkább a közösségi oldalak ilyen témájú csoportjai. A mi célunk, hogy a lehető legnagyobb mértékben digitális, személyre szabott és akár automatizált folyamatokat tudjunk biztosítani mind a két félnek. Eredetileg előfizetéses modellben képzeltük el a közvetítést, de ma már inkább a jutalékban gondolkodunk és csak a megvalósult együttműködések után számolnánk fel az adott százalékot. Jelenleg azonban mindkét formát élesben teszteljük a piacon, hogy kiderüljön, melyik működik jobban.”

A témáról bővebben a Tovább gombra kattintva olvashatsz!  

Tovább

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk