Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Karrier | 2025. április 01.

Új ügyvezető segíti a Praktiker további növekedését

2025. április 1-től Flórián László irányítja ügyvezető igazgatóként a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagját, a magyar tulajdonban működő, meghatározó piaci pozíciójú Praktiker barkácsáruházláncot. Az új vezető feladata, hogy segítse a stratégiai és üzleti célok elérését, és a piaci kihívások mellett is támogassa az országos hálózattal rendelkező barkácsáruházlánc dinamikus bővülését, valamint tovább erősödjön a Praktiker már jelenleg is nagy márkaismertséggel és forgalommal működő webshopja. Flórián László a kinevezés kapcsán elmondta: a több évtizedes hazai múltra és a tapasztalt szakemberekből álló csapatra építve a jövőben is kiemelt cél a vevők kompromisszummentes kiszolgálása, amely alapját képezi a fejlesztéseknek, így például a választék bővítésének, a marketing vagy a logisztika területén hozott újításoknak. Az új vezető a Praktiker további hazai bővülését is támogatja: a barkácslánc 2024-ben Székesfehérváron, idén pedig Debrecenben nyitott új áruházat.

Flórián László 27 éves hazai és nemzetközi tapasztalatokkal rendelkezik a kereskedelem területén, és a barkácspiacon is több mint egy évtizedet dolgozott különböző vezetői pozíciókban. 1997-től a METRO áruházláncnál, majd a DIY piacra áttérve az OBI Magyarországnál áruház- és projektvezetőként dolgozott. Ezt követően a Baumaxnál értékesítési vezetői, valamint értékesítési igazgatói pozíciókban irányított egyre nagyobb csapatokat Magyarországon és Romániában. A két országban összesen 10 nagy területű barkácsáruház megnyitásáért volt felelős. 2011-24 között a Rossmann Magyarországot, valamint 2014-16 között a Rossmann Csehországot vezette. Ebben az időszakban a vállalat árbevétele jelentősen megnőtt Magyarországon, és a legmagasabb üzemi eredményt érte el a drogériák között.

Az új vezető Pártos Zsoltot váltja a Praktiker élén, aki az elmúlt közel 4 évben számos sikeres projektet valósított meg, és a kihívásokkal teli gazdasági környezetben is erősítette a barkácslánc versenyképességét.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk