Vezetőváltás történt a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, az OTP Bank marketingrészlegének élén: április 22-től Juhász Péter Tibor irányítja a hazai pénzintézet marketing- és kommunikációs stratégiáját. Elődje, Nagy Zoltán Péter, 16 éven keresztül formálta a bank kommunikációs arculatát, és kulcsszerepet játszott a márka regionális súlyának növelésében.
Juhász korábban olyan nagyvállalatoknál szerzett tapasztalatot, mint a Procter & Gamble, ahol közép-európai kommunikációs tervezéssel, majd digitális üzletfejlesztéssel foglalkozott. További mérföldkövek karrierjében a Magyar Telekom marketingkommunikációs vezetői, illetve a Vodafone márkaigazgatói pozíciója.
Az OTP Bank közleményében méltatta Nagy Zoltán Péter munkáját, külön kiemelve azt az átfogó és modern keretrendszert, amely az elmúlt másfél évtizedben meghatározta a cégcsoport kommunikációját. „Köszönjük Zoltánnak az elkötelezett munkáját és a sok éves vezetést!” – olvasható a közleményben.
Az új vezetőhöz nagy reményeket fűz a szervezet: „Biztosak vagyunk benne, hogy több iparágban szerzett tapasztalata és szakértelme új lendületet hoz majd a csapatnak” – írta az OTP Bank.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk