Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Karrier | 2025. január 24.

Két szakemberrel bővült a MediaMarkt Magyarország vezetősége

Gáspár Ferenc több mint 20 éves HR vezetői tapasztalattal érkezett a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagjához, a MediaMarkthoz. Korábban olyan meghatározó nemzetközi és hazai vállalatoknál töltött be vezető szerepet, mint a McDonald’s, a Magyar Posta vagy a Fusion Befektetési Zrt. Tapasztalatai kiterjednek a nemzetközi best practice megoldások lokalizálására, valamint a nagy szervezetek hatékony működésének HR támogatására.

„Partnerként tekintek minden kollégára, hiszen együtt érhetjük el a legjobb eredményeket. Fő célom a MediaMarkt ismertségéhez méltó színvonalú HR szervezet kiépítése, a vállalat működését támogató rendszerek, kezdeményezések bevezetése, illetve a munkatársaink elégedettségének növelésén keresztül a megtartás erősítése” – nyilatkozta Gáspár Ferenc.

Rózsa Márton közel 18 éves tapasztalattal rendelkezik a kereskedelem és az elektronikai piac területén. Pályáját az LG-nél kezdte értékesítőként, majd 11 évet töltött a Samsungnál, ahol a teljes magyarországi consumer electronics üzletág igazgatójává lépett elő. Legutóbb a Haier Europe magyar leányvállalata country managereként tevékenykedett és alakította a cég kereskedelmi és értékesítési stratégiáit.

„Az omnichannel működésben rejlő komplex lehetőségek és a piac dinamikus változásai nyújtottak inspirációt számomra. A MediaMarktnál egy fantasztikus csapat fogadott, akikkel közösen olyan területekért felelünk, mint a kategória management, az árazás, a supply chain management, a B2B értékesítés, és a polckép tervezése/alakítása” – mondta Rózsa Márton.

Az idei év során a MediaMarkt számos újítással és fejlesztéssel készül, amelyek bevezetésében mindkét új vezető kulcsszerepet fog játszani.

„Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy ilyen magas szinten kvalifikált szakemberekkel bővítettük csapatunkat. Gáspár Ferenc és Rózsa Márton több évtizedes tapasztalatukkal és szakértelmükkel nagyban hozzájárulnak majd ahhoz, hogy a MediaMarkt továbbra is megőrizze piacvezető pozícióját” – emelte ki Szilágyi Gábor, a MediaMarkt Magyarország ügyvezető igazgatója.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk