Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Karrier | 2025. április 11.

Farkas Vilmos a Positive Adamsky (PDKY) új kreatív igazgatója

Az új kreatív igazgató érkezése szorosan kapcsolódik a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Positive Adamsky PDKY elnevezéssel fémjelzett átfogó márkamegújulásához, amely az „Expect the Unexpected” brandígéret köré szerveződik, és a jelen korunkra oly’ jellemző váratlan, sokszor szürreális jelenségekre történő legalább annyira meglepő és agilis ügynökségi reagálást írja le. A cég április 10-én mutatta be új arculatát és üzeneteit, illetve ennek részeként az újonnan leigazolt szakembert.

Vaszary Ádám, a Positive Adamsky (PDKY) kreatív ügynökségi CEO így indokolta a választást: „Vili munkássága, szakmai tapasztalata és kreatív látásmódja a garancia arra, hogy a megújulás vele nem csak szlogen, hanem valódi szakmai irányváltás is. Hiszem, hogy vele és az ügynökség agilis csapatával valódi status quo változást tudunk elérni a hazai és akár a nemzetközi piacon.”

Farkas Vilmos szerint egy ügynökség sikerének legfőbb mérőszáma az ügyfelek üzleti eredményessége: „Nincs önmagáért való kreativitás. Akkor dolgozunk jól, ha a munkánk hatása nemcsak látszik, hanem érződik is az ügyfél eredményein” – mondta a szakember. Hozzátette: olyan kreatív közeget szeretne építeni, ahol bátor ötletek születhetnek– mert néha a legőrültebb gondolatokból születnek a legemlékezetesebb kampányok.

Az Expect the Unexpected szemlélet számomra a reklám esszenciáját jelenti: egy meglepő ötlet, egy váratlan csatorna vagy egy új mechanizmus – ezek azok az elemek, amelyek valóban képesek figyelmet generálni. A sablonos kampányok ma már láthatatlanok” – fogalmazott Farkas Vilmos. Szerinte az ügynökségben rejlő lehetőségek különösen inspirálóak: „A menedzsment szemlélete, a stabil működés és a kreativitásra és az integrált működésre helyezett nagy hangsúly együttesen olyan alap, amire bátran lehet építeni – én pedig minden erőmmel azon leszek, hogy a PDKY brand kreatív reputációt tovább erősítsük.

A szakember pályáját a BBDO budapesti irodájában kezdte 2000-ben, majd 2002-ben csatlakozott a Leo Burnetthez, amely később a Publicis Groupe részévé vált. Itt 21 éven át dolgozott, 2008-tól már kreatívigazgatóként. 2023-ban a Bold kreatív csapatát erősítette, mielőtt a Positive Adamsky (PDKY)-hoz csatlakozott volna. Karrierje során több nemzetközi és hazai márkán dolgozott, kampányai számos szakmai elismerést nyertek, köztük három Cannes Lions díjat is.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk