Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Média | 2022. május 11.

A Michaeli, Schwartz & Brit Media Zrt.-hez kerülhet a Cosmo

A Centrál Médiacsoport hivatalosan április 27-én jelentette be, hogy a Cosmopolitan 25 év után kikerül a portfóliójukból, mert megszűnt az együttműködésük a Hearst kiadóval. Most a Media-Digital Hungary konferencián a Michaeli, Schwartz & Brit Media Zrt. vezérigazgatója, Milovics Pál a Media1 kérdésére nem hivatalosan megerősítette, hogy a jövőben a Cosmopolitan hozzájuk kerülhet.

„Hivatalosan nem, nem hivatalosan azonban meg tudom erősíteni” – idézi a Michaeli, Schwartz & Brit Media Zrt. vezérigazgatóját, Milovics Pált a Média1.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk