Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
KKV Business | 2022. szeptember 27.

Amikor már nem elég a kockás füzet és az excel

Microsoft Office Outlook 

A Microsoft Office Outlook programmal a levelezésünk emellett egy rendszerben kezelhetjük névjegyeinket, a naptárunkat és a teendőinket is. Használhatjuk különálló alkalmazásként, de a Microsoft Exchange Serverrel összekapcsolva megosztott postafiókokat és naptárakat is létrehozhatunk. Elérhető ingyenes és prémium verzióban is mobilra és számítógépre is.  

Monday.com

A Monday.com felhőalapú, személyre szabható platformon hatékonyan tudjuk menedzselni a munkafolyamatainkat. Az alkalmazás számos megoldásával teszi lehetővé az egyéni és a csapatszintű hatékonyságnövelést és a csoportos együttműködést. Felhasználási köre rendkívül széles, hiszen több mint félszáz alkalmazással integrálható és több mint száz automatizálási lehetőséget kínál. Az ingyenes verzió mellett a prémium csomagok több verziója is elérhető.  

Notion 

A Notion egy olyan együttműködési platform, ahol a személyre szabható egységes munkafelületeken egyénként és csapatszinten is lehetőségünk van a projektek hatékony és összehangolt futtatására kiterjedt dokumentum és fájlkezeléssel, ütemezéssekkel és emlékeztetőkkel. Integráltan kezelhetjük a feladatainkat, to-do listáinkat, az adatbázisainkat, kanban tábláinkat és tudástárainkat is. Az ingyenes és a többszintű prémium verzió elérhető Androidra, iOS-re és számítógépre is. 

„Hatmillió dolgot kell észben tartanom” – és a megoldás

Noha kipróbált más alkalmazásokat is, Máthé Csilla vállalkozóként mégis maradt a számára jól bevált Microsoft Office Outlook mellett. „A multis hátterem miatt tizenöt éve használom és már eléggé jól ismerem a trükkjeit” – tudtuk meg a Mix Your Nature megálmodójától. „Ebben a rendszerben kezelem a szervezéssel és kapcsolatkezeléssel kapcsolatos valamennyi feladatomat” – mondta Máthé Csilla. A Microsoft Office Outlook egyfajta origót jelent a számára, hiszen a vállalkozása ügyei mellett a magánéletével kapcsolatos valamennyi teendőjét is ebben rendszerezi legyen szó emailekről, a feladatok szervezéséről és rendszerezéséről, valamint a határidőkről. „Ami nincs benne a naptárban, az nem is létezik, hiszen két kisgyerek mellett hatmillió dolgot kell észben tartanom a magánéletünkkel kapcsolatban is, ezért jó, hogy mindent egy helyen tudok kezelni több email cím és naptár hozzáadásával” – avatott be minket Máthé Csilla. Az emailekből kategorizálható és priorizálható feladatokat tud készíteni, amikhez a naptárban rendel határidőket. „Mindent egyben látok és egy helyen kezelek, ezzel pedig a napi rohanásban rengeteg időt és energiát takarítok meg" – hozzá Máthé Csilla. Az egyszerű használata miatt mindenképpen ajánlja a vállalkozók számára.  

Az applikációk svájci bicskája

„Azért vált be és azért szeretjük, mert könnyen használható, az egyénre és csapatra szabhatósága padig nagyon magas szintű” – tudtuk meg Pécsi Szabolcstól, a HighVibes szenior rendezvénymenedzserétől, hogy miért döntöttek a Monday használata mellett. A bevezetés első időszakában azon voltak, hogy az alkalmazás valamennyi funkcióját kiismerjék, majd ezt követően kísérletezzék ki, hogy mire van szükségük (és mire nincs) a hatékony működéshez. „A rendszer átlátható, könnyű megtanulni a használatát és valós időben frissül. Szóval, mondhatjuk, hogy velünk együtt pörög!” – tette hozzá a szenior szakember.  

A HighVibes márka újraépítésének első pillanataiban látszott, hogy a közös munkavégzésre nem igazán alkalmas excel-t ki kell váltaniuk egy új rendszerrel. Azért esett a választásuk a Monday-re, mert abban átlátható módon van lehetőség a részfeladatok és azok részfeladatainak is az elkülönítésére. „Gyorsan ki tudjuk osztani a teendőket, mindenki tisztában van a határidőkkel, projektmenedzserként pedig látjuk, hogy mennyire vannak tele feladatokkal a kreatívok és ez alapján tudunk priorizálni” – avatott be minket a működés részleteibe Pécsi Szabolcs. Szerinte a Monday sokak számára lehet hatékony eszköz, hiszen a csapatvezetők és projektmenedzserek mellett egyéni vállalkozóként, de akár magánemberként is jelentős hatékonyságnövekedés érhető el vele.   

A témáról bővebben a Tovább gombra kattintva olvashatsz!

Tovább

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk