Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. november 24.

A Sharity Impact tevékenységének modellje

A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Sharity Mobile Application Zrt. mára a reklámnézéssel való adományozás világszintű úttörői közé került. Nem csak azért, mert a Sharity Impact, ahogy arról korábban is beszámoltunk, óriási elismerésben részesült egy nemzetközi szervezet által (World Summit Award) mint Magyarország legjobb - jelentős társadalmi hatással bíró - digitális megoldása 2022-ben, és ezzel automatikusan jelöltté is vált a világszintű megmérettetésen. Hanem azért is, mert a hazai alapítású cég tevékenysége a szakmai és céges körökben is egyre ismertebbé, elismertebbé válik nemzetközi szinteken is.

A cég úgynevezett primary impact marketing tevékenysége azt célozza, hogy a cégek a vevőkkel való azonosulás, azok igényeinek kielégítése érdekében ismerjék fel, hogy a marketing és azon belül a hirdetések nem maradhatnak "öncélúak". Törekedni kell egy azonnali pozitív társadalmi és/vagy környezeti hatás elérésére is a vállalatok tevékenysége során, minél nagyobb fogyasztói eléréssel. Utóbbit segíti például a hirdetés- és reklámnézéssel való adományozás lehetősége a Sharity Impact modelljében.

A Sharity Impact secondary impact marketing tevékenysége pedig azt célozza, hogy minél rövidebb távon társadalmi, fogyasztói igénnyé emeljen bizonyos társadalmi, környezetvédelmi, fenntarthatósági elvárásokat, amelyek ezáltal természetesen beépülnek a vállalkozások működésébe. A reklámok, hirdetések vannak a legnagyobb hatással a fogyasztókra, így ezen erő edukációs célra való felhasználása elengedhetetlen. A Sharity Impact technológiája, digitális megoldásai segítenek gyorsítani ezt a folyamatot.

Összességében, az innovatív megoldásoknak a Sharity Impactben megjelenő kombinációja – azaz adományközvetítés átlátható módon, online-offline impact marketing és hirdetési modell működtetése az app-ban és azon kívül, a Sharity érme az appban a jó ügyek szolgálatában, valamint a Sharity Transparency Standard (STS) létrehozása és működtetése az adományozás során – és mindezek hatékony, ügyvezérelt, fenntartható működtetése jelenleg a világon is egyedülálló digitális innovációt képvisel.

A Sharity Impact működése egyébként nem más, mint egy hatékony együttműködés a vállalatok, a jó ügyeket képviselő szervezetek és a fogyasztók között, mégpedig a marketing és reklámügynökségek, valamint a Sharity nagykövetei segítségével. Utóbbiak között számos hazai híresség is megtalálható. A vállalatok azzal jutalmazzák a fogyasztókat, hogy a 'purpose' és ESG vállalásaikat, eredményeiket bemutató edukáló videók megtekintéséért cserébe, átadják részükre az általuk felajánlott adományról való rendelkezés jogát, azaz hogy a fogyasztók eldönthessék, hogy hová kerüljön a pénz a STS-t vállaló szervezetek körében. Ezzel összhangban, a Sharity Zrt. várja az innovatív digitális megoldásokra nyitott hazai cégek és a marketing és reklámügynökségek érdeklődését is, komoly együttműködési lehetőségek megvalósítása érdekében.

A cég alapítói extra motivációt is kaptak november elején a, mégpedig szintén nemzetközi szintről: Prof. em. Philip Kotler, akit a modern marketing atyjaként tartanak számon, személyes üzenetben erősítette meg a Sharity-nek, hogy "Keep up the good work that you are doing" és "I hope to see your marketing improve!". Ennek hátterében az áll, hogy Dr. Bársony Farkas, pénzügyi jogász a cég társalapítója, 1989/90-ben marketinget is tanult az Egyesült Államokban (IUP, PA), ahol a tankönyv a professzor úr könyve, a Marketing Management akkori 6. kiadása volt. A tanulmányai nagyban befolyásolták azt, hogy később a GE-nél helyezkedett el, amely világcég akkor szintén úttörő volt sok területen. Dr. Bársony megosztotta velünk, hogy a könyv 16. kiadását, kifejezetten Prof.em. Kotler ajánlására vette meg. Annak ellenére, hogy maga a professzor úr a hatodik kiadásra érthetően úgy tekint mint " The sixth edition... is terribly outdated. It was written before the digital revolution", Dr. Bársony megőrizte azt emlékként. Nagyon érdekes azt is látni, hogy milyen fejlődésen ment keresztül a marketing csak az elmúlt három évtizedben és a Sharity alapítói nem kisebb és ambiciózusabb célt tűztek ki maguk elé, mint hogy részesei legyenek a további fejlődésnek nemzetközi szinten.

Dr. Bársony aktív külsős oktatója több neves hazai egyetemnek. Legközelebb (december elején) a BME GTK-n tart előadást a mesterszakos hallgatóknak az Intensive Seminar Programme keretében az "Ügyvezérelt vállalkozás a fenntartható jövőért" címmel, ahol természetesen a Sharity Impact is terítékre kerül.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk