Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. szeptember 29.

A Sharity Impact a legjobb magyar innováció a WSA 2022-n

A World Summit Award (WSA) 2022 nemzeti jelöltjei olyan innovatív digitális megoldásokat hoznak létre, amelyekkel megmutatják, hogy a digitális technológia hogyan tudja javítani a társadalmunkat. A WSA 2022 idén a Sharity Mobile Application Zrt. egyik termékét a 'Sharity Impact' applikációt tartotta Magyarország legjobb digitális megoldásának. Az applikáció hét kritérium alapján kapta a jelölést: tartalom, funkcionalitás, design, technológia, innováció, társadalmi hatás és érték.

Az országok jelöltjeit az Egyesült Nemzetek 184 tagállamának szakértői választották ki nyolc kategóriában. Így már maga a jelölés is komoly eredmény, hiszen a jelöltek képviselhetik hazájukat a nemzetközi megmérettetésben. A 'Sharity Impact' a Business & Commerce kategóriában kapta ezt a nagyszerű lehetőséget.

A Sharity Zrt. alapítói, Dr. Bársony Farkas és Dr. Bujdosó Arnold fejlesztették az applikációt, amely egy új, innovatív (online) marketing csatornát/platformot hozott létre. Az app segítségével olyan marketing tevékenységekhez - mint pl. a hirdetések, üzenetek elhelyezése illetve megtekintése - közvetlen pozitív társadalmi és/vagy környezeti hatás társítható, ez az úgynevezett impact marketing. Az app összekapcsolja az adományozókat a jótékonysági szervezetekkel, ezzel egy új, átláthatósági standardot is teremtett (Sharity Transparency Standard, STS) a jótékonysági szervezetek számára. A felhasználók, akik regisztrálnak az app-ba, akár pénz nélkül is tudnak adakozni egy rövid videó megtekintésével. Ilyenkor a videóüzenet elhelyezője vállalja, hogy a megtekintések száma után fizet adományt a jótékonysági szervezetnek. A Sharity Impact egyedül álló módon nem von le semmi jutalékot az adomány közvetítéséért.

A Sharity Zrt. alapítása is rendhagyó, hiszen egy társadalmi problémára adott válaszként jött létre. Olyan üzleti modellt alakítottak ki, amely nemcsak a legmodernebb digitális megoldásokat használja, hanem fenntarthatóvá is teszi a működést.

 
 

 

 

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk