Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Podcast | 2023. április 28.

Tóth Szabolcs - Más márkákkal ellentétben, mi nem az akciókra építjük a kampányainkat

Tóth Szabolcs a BioTechUSA marketing vezetője immár második turnusát tölti a cégnél. Kezdetben az online marketing terület menedzselése és az e-kereskedelem kiépítése volt a feladata. Jelenleg pedig változatos vezetői feladatokat lát el és az Amazonos értékesítés koordinációja is hozzá tartozik.

„A legnagyobb nyitás az volt, amikor kijött a BioTech terhes vitaminja és óriásplakátra tettük Mihalik Enikőt. Ez a termék azért jött létre, hogy megmutassuk, hogy olyan minőségben tudunk gyártani, mint bármelyik gyógyszergyártó” – osztotta meg velünk a termékpaletta bővítésének kulisszatitkait Tóth Szabolcs, a Marketing.hu Podcast legújabb epizódjában. A cég víziója és szlogenje is átalakult az évek során. Ma már sokkal inkább egy szolgáltatás rendszerként működik a vállalat, ahol mindenkit arra motiválnak, hogy a testével kapcsolatos céljait elérje. Legyen szó akár alakváltásról akár az egészség megőrzéséről. A lifestyle program és a több mint 2000 termék bemutatása marketing szempontból jelentős kihívás. Az országra szabott stratégiák, tematikus kampányok és a sajátos marketing-mix az a kombináció, ami segít eljuttatni az márkaüzenetet a fogyasztókhoz. Miben más az Amazonos értékesítés, mint a hagyományos online kereskedelem? Hogyan változott az évek során a célcsoport és ennek kapcsán a  márkaüzenetek? Mitől különlegesek a BioTech influencer kampányai? Hogyan néz ki az üzletnyitás folyamata? Sok más izgalmas téma mellett az epizódban ezekről is szó esik.

A Marketing.hu Podcast a Magyar Marketing Szövetség podcast sorozata, mely a BROCASTERZ közreműködésével jött létre. A műsort vezeti: Sándorfy Adrián.

Spotify  Google  Apple

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes podcast