Mi a titka annak, hogy a Foodora nem pusztán kilépett a Netpincér árnyékából, hanem túl is szárnyalta azt? Az epizódból kiderül, ahogyan az is, hogyan zajlott a rebranding folyamata, és mi lett a Foodpanda sorsa. Szauter Zsolt a Foodora marketing igazgatójaként végigkísérte a márkaváltás folyamatát, ráadásul egymás után kétszer is. Az IKEA és az eMAG márkák világából váltott az egyik legizgalmasabb időszakban ebbe a kihívásokat tartogató szegmensbe, ahol csapatával kiemelkedő eredményeket ért el elképesztően rövid idő alatt.
„Éljünk felszabadultan és rendeljünk, amikor és amit csak jól esik” – hangzik a Foodora emlékezetes jelmondata, ami meglepő piackutatási eredményeknek köszönhetően született. Egy felmérés során kiderült ugyanis, hogy a változékony piaci környezet és a recesszió csak egy részét befolyásolja a vásárlói döntéseknek. A legnagyobb gátat továbbra is a vásárlók fejében kell ledönteni. A legfőbb visszatartó erő a házhozszállítás során ugyanis az attól való félelem, hogy mit fog szólni a szomszéd, ha túl sokszor csenget a futár. Hogyan valósult meg a nem mindennapi rebranding folyamata egymás után kétszer is? Mi lett a Foodpanda sorsa és miért volt ilyen rövid életű? Van-e különbség a különböző országok ételrendelési szokásai között? Miként vélekednek a futárokról a magyarok? Sok izgalmas téma mellett ezekre a kérdésekre mindenképp fény derül.
Hallgasd meg és tarts velünk a további adások során is, ahol a marketing világ főszereplői engednek betekintést a kulisszák mögé, legyen szó saját karrierjükről, vagy a piacot alakító aktuális trendekről.
A Marketing.hu Podcast a Magyar Marketing Szövetség podcast sorozata, mely a BROCASTERZ közreműködésével jött létre. A műsort vezeti: Sándorfy Adrián.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes podcast