A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a SPAR online értékesítési csatornáján keresztül átlagosan napi több száz rendelés érkezik, amihez eddig nyomtatott szállítóleveleket állított ki a vállalat. Ez éves szinten több mint 3 tonnányi mennyiséget jelentett, ami jellemzően a kukákban, jó esetben pedig a szelektív gyűjtőkben végezte. A hazai áruházlánc számos környezettudatos intézkedést hozott az elmúlt években. Ezek sorába illeszkedik az új kezdeményezés, miszerint mostantól már csak digitális szállítólevelet készít a rendelésekhez, ez az online shopban a „Rendeléseim” menüpontban érhető el, illetve a vásárlást visszaigazoló e-mailben, csatolmányként kapják meg a vásárlók.
A papírhulladékok további csökkentése érdekében egy másik újítást is bevezet a SPAR: az online rendelések kézbesítésekor a vásárlók az előző rendelésekből megmaradt, felhalmozódott online shopos papírzacskókat átadhatják a futároknak. A használt papírzacskók a visszagyűjtésnek köszönhetőn így biztosan szelektív hulladékfeldolgozóba kerülnek.
A vásárlók tehát annak tudatában rendelhetnek ezentúl a SPAR Online shopban, hogy nem kapnak feleslegesen papír alapú dokumentumokat, illetve a szállításkor használt papír csomagolóanyagokat a következő alkalommal visszaadhatják.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk