A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Duna-Dráva Cement Kft. (DDC) anyavállalata, a Heidelberg Materials 2023 novemberében mutatta be az evoZero márkát, a világ első szén-dioxid-leválasztással előállított, nettó-zéró kibocsátású cementjét. Most hozzáadták az evoBuild-et is az evo márkacsaládhoz. Ezzel pedig létrejött a vállalat második globális márkája, amely a fenntarthatóságra összpontosít.
"Miután több mint 20 országban bevezettük új vállalati márkánkat, a következő logikus és fontos lépés az erős, fenntartható termékportfóliónk globális szintű harmonizálása" – mondta Dr. Dominik von Achten, a Heidelberg Materials igazgatótanácsának elnöke. "Nemrég mutattuk be evoZero márkánkat, a világ első szén-dioxid-leválasztással előállított, nettó-zéró kibocsátású cementjét. Most hozzáadjuk az evoBuild-et az evo márkacsaládhoz egy új keretrendszerrel minden olyan termék számára, amelyet a szén-dioxid-kibocsátás csökkentéséhez és a körforgáshoz való különleges hozzájárulásuk jellemez. Ez azt is tükrözi, hogy üzleti tevékenységünk nagy hangsúlyt fektet az ügyfeleink számára fenntartható megoldásokra."
Az egyedülálló evoZero termék bevezetése paradigmaváltást jelent az ágazat szén-dioxid-mentesítésében. A szén-dioxid-leválasztás és -tárolás áttörést jelentő technológia az építőanyag-ipar számára, és a vállalat élen jár ennek a nagyléptékű bevezetésében.
Az evoZero® cement két változatban lesz elérhető az ügyfél helyétől függően. Az evoZero Carbon Captured Brevik közvetlenül a norvégiai Brevik CCS-üzeméből szállítják, így a teljes életciklus során eléri a nettó zéró lábnyomot. A más európai országokban élő ügyfelek választhatják az evoZero Carbon Captured terméket, amelyet a közeli üzemekből szállítanak, miközben kihasználják a Brevikben megvalósított egyedi szén-dioxid-megtakarítási eredményeket.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk