Már nemcsak a zöldségekhez, gyümölcsökhöz és pékárukhoz kínál a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, az Auchan környezetkímélő csomagolóeszközöket az egyszer használatos műanyag zacskók helyett, hanem februártól a halak és húsok csomagolásánál is. Az áruházlánc fenntarthatósági stratégiájában ezek a következő nagy élelmiszercsoportok, amelyek februártól olyan 100%-ban növényi alapanyagokból készülő csomagolásba kerülnek, amelyek lebomlók, illetve iparilag és házilag is komposztálhatóak. Továbbá az általuk forgalmazott darabolt sajtok csomagolása esetében is változás következik be, ezentúl 100 %-ban papírból készült tálcán vihetik haza a termékeket a vásárlók.
A vállalat műanyagszennyezés elleni lépéseinek a szemléletformálás is fontos része, így az alternatív csomagolóeszközök széles skáláját kínálják mind a gyümölcsök, zöldségek, mind pedig a pékáruk esetében. Emellett arra biztatják a vásárlóikat, hogy az egyszer használatos műanyagzacskó helyett válasszák a fenntarthatóbb lehetőségeket, ezzel is csökkentve a világszerte elhatalmasodó műanyagszennyezés problémáját.
„Lépésről lépésre halad előre az Auchan a műanyagszennyezés elleni küzdelemben, amire nagyon büszkék vagyunk. Rövid időn belül sikerült több olyan változást is bevezetnünk, ami meghatározó a vállalat és a vásárlóink életében. Ezekkel a környezetbarát csomagolóeszközökkel vásárlóinkat szeretnénk környezettudatos magatartásra ösztönözni és edukálni is ezen a területen, mert hisszük, hogy közös erővel nagy dolgokat érhetünk el” – mondta el Varga-Futó Ildikó, az Auchan kommunikációs és CSR igazgatója.
A vállalat arra kéri vásárlóit, hogy a hentes- és a halpulton újonnan bevezetett csomagolóeszközöket a kommunális, míg a papírtálcát a papír hulladékok közé dobják.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk