Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Impact | 2022. október 17.

Több mint 3000 termékkel támogatja a rászorulókat a Danone

Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezete (FAO) és a Magyar Élelmiszerbank Egyesület által szervezett 20 kamionból álló konvoj október 14-én, az élelmezési világnap alkalmából több mint 60 ezer kiló rakományt szállított, amelyet élelmiszergyártók és forgalmazók ajánlottak fel. Az Adománykonvoj célja, hogy ráirányítsa a kormányzati, a vállalati és a civil szféra, valamint a lakosság figyelmét az emberiség nagy részét sújtó élelmezési gondokra.

A kezdeményezésben idén, immár tizenhatodik alkalommal vett részt aktívan a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Danone is. A vállalat közel félmillió forintértékben, több mint 3000 terméket ajánlott fel a rászorulóknak. A felajánlott termékek közt szerepelt Alpro cukormentes zab- és kókuszital, valamint növényi alapú tejszín is. A Danone fontosnak tartja, hogy az élelmezés segítése mellett felhívja a fogyasztók figyelmét, hogy étkezésünk és a fenntarthatóság számos ponton összekapcsolódik. A felajánlott élelmiszerek mind olyan termékek, amik nemcsak támogatják fogyasztóik egészségét, de a zöldebb bolygóért folytatott missziót is tovább segítik. 

„A Danone számára elsődleges szempont, hogy a termékeinken keresztül egy jobb életminőséget biztosíthassunk a lakosságnak és ebből lehetőleg ne maradjon ki senki, beleértve a leginkább rászoruló csoportokat is. Hisszük, hogy az adománykonvoj keretében biztosított termékadományunkkal ismét ezt a missziónkat támogatjuk. Emellett felajánlásunkkal arra is szeretnénk felhívni a lakosság figyelmét, hogy az egyes háztartások tagjaiként is számos lépést tehetünk azért, hogy segítő kezet nyújtsunk embertársainknak és támogassuk a fenntarthatóságért folytatott kezdeményezéseket” – nyilatkozta Várkonyi Beáta, a Danone vállalati kapcsolatok igazgatója.

Az Élelmezés Világnapja – melynek keretében erre az akcióra is sor került – egy 150 országot felölelő összefogás. Missziója, hogy felhívja a lakosság figyelmét az emberiséget sújtó éhezésre, és a fenntarthatóság jegyében ösztönözze őket az élelmezési problémák megoldására.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk