Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Impact | 2022. november 15.

Stand-uppal kampányolt a KÉSZ Csoport

A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a KÉSZ Csoport fenntarthatósági belső kommunikációs kampánya május elején indult, és 2023-ban is folytatódik majd. Ennek keretében előadásokat és workshopokat szerveztek a vezetőknek, saját fenntarthatósági témájú animációs kisfilmet készítettek, szakmai cikkekkel és belső hírlevelekkel edukálták a munkatársakat.

Szintén a kampány részeként a nyár folyamán tanszereket gyűjtöttek rászoruló gyerekeknek a Máltai Szeretetszolgálat segítségével és piacot szerveztek hátrányos helyzetű családok által készített kézműves termékek árusításával. Több alkalommal tartottak almanapot az irodákban, üzemekben, illetve a kivitelezési helyszíneken, megköszönve a kollegák hozzájárulását és kitartását a cégcsoport eredményességéhez. Elindult a Zöld Iroda Program is, amelynek célja az irodák fenntarthatóbb működtetése a munkatársak bevonásával.

Október 7-én a KÉSZ Csoport egy stand-up est keretében igyekezett megismertetni a fenntarthatóság legfontosabb kérdéseit és az ehhez kapcsolódó fejlődési lehetőségeket a munkatársakkal. A különleges est vendégelőadói Litkai Gergely humorista és Máté Bence világhírű természetfotós voltak. 

A kampány folytatásaként novemberben egy moziest keretein belül David Attenborough - Egy élet a bolygónkon című filmjét nézhették meg a kollégák Budapesten, majd  egy kerekasztal-beszélgetésen meg is vitathatták annak tartalmát. 

Kampánycél

A fenntarthatósági stand up comedy esemény legfőbb célja a sokszor nehezen megfogható fenntarthatósági kérdések humor segítségével történő megközelítése és ezáltal érthetőbbé, megfoghatóbbá tétele volt a munkatársak számára, egy szemléletmódbeli változás elindítása.

A kampány fő üzenete 

A KÉSZ Csoport KÉSZ Next néven tavasszal indított nagyszabású fenntarthatósági programot, amelynek segítségével a fenntarthatóság egyre jobban beépül a cég üzleti stratégiájába és fontos részévé válik a vállalati kultúrának. 

A program keretében ESG szempontok mentén átvilágították a cégcsoportot, karbonlábnyom számítás, benchmark elemzés készült. Hamarosan publikálják a cégcsoport fenntarthatósági stratégiáját és készül az első fenntarthatósági jelentés is. Mindehhez pedig elengedhetetlen, hogy a kollégák aktívan tegyenek a célok elérése érdekében a mindennapokban egyéni és szervezeti szinten is.

Kreatívkoncepció

„A mostani esemény célja az volt, hogy kicsit szórakoztatóbb, könnyebben feldolgozható formában hozzuk közelebb a kollégákat a fenntarthatóság témaköréhez. A kommunikációnk fontos része volt az elmúlt időszakban is ez a téma, idén pedig egy részletes fenntarthatósági átvilágításba kezdtünk, amelynek eredménye egy az eddiginél is komplexebb vállalásokból álló program, illetve cégcsoportos és ágazati fenntarthatósági stratégia. Az építőipar nem éppen a zöld működésről híres, ezen szeretnénk változtatni” – mondta el Metykó Tibor, a KÉSZ Csoport marketing- és vállalati kommunikációs igazgatója. 

Érdekesség, behind the scenes

A KÉSZ Csoport nem most dolgozott először Máté Bencével: tavaly egy interaktív, szabadtéri kiállítást is rendeztek közösen. A „NATURBAN 2021 – Avagy a természet a városba költözött” című tárlaton a világhírű természetfotós több mint 100 alkotása várta a látogatókat Budapesten. A kiállításhoz egy microsite is készült, a naturban.keszgroup.com oldalon a szabadtéri tárlat teljes anyagát, Máté Bence narrációjával együtt is fel lehetett fedezni.

Az alkotók listája: 

  • Légrády Zoltán – Minőségirányítási üzletágvezető
  • Csizmadia Edit – Fenntarthatósági szakértő
  • Steiner Gabriella – MIR/KIR vezető 
  • Nagy Tímea – Marketingkommunikációs vezető
  • Horváth Boglárka – Event manager

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk