A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a KÉSZ Csoport fenntarthatósági belső kommunikációs kampánya május elején indult, és 2023-ban is folytatódik majd. Ennek keretében előadásokat és workshopokat szerveztek a vezetőknek, saját fenntarthatósági témájú animációs kisfilmet készítettek, szakmai cikkekkel és belső hírlevelekkel edukálták a munkatársakat.
Szintén a kampány részeként a nyár folyamán tanszereket gyűjtöttek rászoruló gyerekeknek a Máltai Szeretetszolgálat segítségével és piacot szerveztek hátrányos helyzetű családok által készített kézműves termékek árusításával. Több alkalommal tartottak almanapot az irodákban, üzemekben, illetve a kivitelezési helyszíneken, megköszönve a kollegák hozzájárulását és kitartását a cégcsoport eredményességéhez. Elindult a Zöld Iroda Program is, amelynek célja az irodák fenntarthatóbb működtetése a munkatársak bevonásával.
Október 7-én a KÉSZ Csoport egy stand-up est keretében igyekezett megismertetni a fenntarthatóság legfontosabb kérdéseit és az ehhez kapcsolódó fejlődési lehetőségeket a munkatársakkal. A különleges est vendégelőadói Litkai Gergely humorista és Máté Bence világhírű természetfotós voltak.
A kampány folytatásaként novemberben egy moziest keretein belül David Attenborough - Egy élet a bolygónkon című filmjét nézhették meg a kollégák Budapesten, majd egy kerekasztal-beszélgetésen meg is vitathatták annak tartalmát.
Kampánycél
A fenntarthatósági stand up comedy esemény legfőbb célja a sokszor nehezen megfogható fenntarthatósági kérdések humor segítségével történő megközelítése és ezáltal érthetőbbé, megfoghatóbbá tétele volt a munkatársak számára, egy szemléletmódbeli változás elindítása.
A kampány fő üzenete
A KÉSZ Csoport KÉSZ Next néven tavasszal indított nagyszabású fenntarthatósági programot, amelynek segítségével a fenntarthatóság egyre jobban beépül a cég üzleti stratégiájába és fontos részévé válik a vállalati kultúrának.
A program keretében ESG szempontok mentén átvilágították a cégcsoportot, karbonlábnyom számítás, benchmark elemzés készült. Hamarosan publikálják a cégcsoport fenntarthatósági stratégiáját és készül az első fenntarthatósági jelentés is. Mindehhez pedig elengedhetetlen, hogy a kollégák aktívan tegyenek a célok elérése érdekében a mindennapokban egyéni és szervezeti szinten is.
Kreatívkoncepció
„A mostani esemény célja az volt, hogy kicsit szórakoztatóbb, könnyebben feldolgozható formában hozzuk közelebb a kollégákat a fenntarthatóság témaköréhez. A kommunikációnk fontos része volt az elmúlt időszakban is ez a téma, idén pedig egy részletes fenntarthatósági átvilágításba kezdtünk, amelynek eredménye egy az eddiginél is komplexebb vállalásokból álló program, illetve cégcsoportos és ágazati fenntarthatósági stratégia. Az építőipar nem éppen a zöld működésről híres, ezen szeretnénk változtatni” – mondta el Metykó Tibor, a KÉSZ Csoport marketing- és vállalati kommunikációs igazgatója.
Érdekesség, behind the scenes
A KÉSZ Csoport nem most dolgozott először Máté Bencével: tavaly egy interaktív, szabadtéri kiállítást is rendeztek közösen. A „NATURBAN 2021 – Avagy a természet a városba költözött” című tárlaton a világhírű természetfotós több mint 100 alkotása várta a látogatókat Budapesten. A kiállításhoz egy microsite is készült, a naturban.keszgroup.com oldalon a szabadtéri tárlat teljes anyagát, Máté Bence narrációjával együtt is fel lehetett fedezni.
Az alkotók listája:
- Légrády Zoltán – Minőségirányítási üzletágvezető
- Csizmadia Edit – Fenntarthatósági szakértő
- Steiner Gabriella – MIR/KIR vezető
- Nagy Tímea – Marketingkommunikációs vezető
- Horváth Boglárka – Event manager
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk