Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Impact | 2024. április 04.

Rossmann: áprilisban fára váltjuk a dezodor újratöltéseket!

A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Rossmann elkötelezett a Föld védelme mellett, így április 22., a Föld napja alkalmából a drogérialánc elhatározta, hogy április folyamán minden huszadik Respray automatás dezodor újratöltésért cserébe egy újabb fát ültet a Woodapest faültető egyesületének segítségével. Az üzletekben kapható újratölthető dezodorok károsanyag-kibocsátása ötödannyi, mint a hagyományos verzióké és az automaták bevezetése óta már több mint 1100 palackkal vásároltak belőle, azonban a vállalat most szeretne még többet visszaadni a bolygónak.

„A Woodapest Egyesület munkáját már régóta követjük, nagyon fontosnak tartjuk mind azt az edukációt, amit végeznek, mind pedig fáradhatatlan munkájukat a város megzöldítéséért. Puskás-Dallos Peti, az egyesület vezetője pedig már az újratöltő automatáink átadó, megnyitó eseményén is részt vett, így nagy öröm számunkra, hogy most együtt dolgozhatunk a kampányon” – emelte ki Flórián László, a Rossmann Magyarország ügyvezető igazgatója.

Rossmann x Respray

„Számunkra a fenntarthatóság nemcsak egy követendő trend, hanem olyan alapvető érték, amely meghatározza a vállalat kultúráját és az üzleti stratégiánkat is. Ennek érdekében számos intézkedést vezettünk be: beleértve a környezetbarát termékek népszerűsítését, a fenntartható csomagolási megoldások előtérbe helyezését vagy akár a Respray automaták üzletekbe helyezését” – mondta el Németh Kornél, a Rossmann Magyarország ügyvezető igazgatója.

A Rossmann és a Respray együttműködésének köszönhetően már három Pest vármegyei Rossmann üzletben – a Flórián téren, a Mammut 2 bevásárlóközpontban, illetve a Budaörsi Auchan korzón – találkozhatnak a vásárlók dezodor újratöltő automatákkal. Jelenleg három Isana márkájú dezodor tölthető újra: ezek az Aloe Vera, a Blossom és a Cosmic Breeze nevű termékek. Amennyiben rendelkezik már valaki ezek közül valamelyik verzióval, nincs más dolga, mint április folyamán újratölteni és máris hozzájárult egy fa elültetéséhez.

„Respray vállalkozásunk alapját a környezet védelme adja, azzal a céllal működünk, hogy a sokak által használt termékekre környezetbarátabb alternatívákat hozzunk létre. Ezzel együtt nem elégszünk meg a “kevesebb rossz” elévével, azaz a kisebb károsanyag kibocsátással, igyekszünk alaptevékenységünkön túlmutatóan, valóban pozitív környezeti hatást elérni. Erre egy példa a jelenlegi faültetési kampány” – fejtette ki Réti Andor, a Respray egyik alapítója, míg társa, Zámbó Gergely hozzátette: „hisszük, hogy az összefogás kulcsfontosságú a fenntarthatósági problémák áthidalásában, és nagyon hálásak vagyunk, hogy legfőbb partnerünk, a Rossmann Magyarország hasonló értékeket vall, így mindig szívesen támogatnak hasonló kezdeményezéseket.”

Egyszerűbb, mint gondolnád!

A három kiemelt üzletben található automata használata egyszerű és gyors. A töltési folyamat másodpercek alatt végbemegy és ugyanúgy a kasszánál lehet kifizetni, mint bármely más terméket. Egy palack ötször tölthető fel, így ha kifogyott, akkor sem kell egyből kidobnunk, hanem még négy alkalommal használhatjuk, amivel egyrészről környezeti lábnyomunkat csökkenthetjük, emellett pedig pénztárcánknak is kedvező, hiszen az újratöltéskor már csak a dezodor tartalmát kell kifizetni, a palackot nem.

A dezodorok újratöltési folyamatáról további információ a https://www.respraysolutions.com/ oldalán található.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk