Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Impact | 2024. október 29.

Összefogott az Élelmiszerbank, a Mastercard és a Kifli.hu

A Kifli.hu és az Élelmiszerbank közötti együttműködés keretében az online szupermarket rendszeresen adományoz olyan élelmiszereket, amelyek kereskedelmi forgalomba már nem kerülhetnek, de fogyasztásra tökéletesen alkalmasak. Az idei évben eddig 42 501 kg élelmiszert adtak át az Élelmiszerbanknak, a 2020 óta tartó együttműködés során pedig összesen 191 544 kg élelmiszeradományt juttattak el a rászorulókhoz. A november 19-ig tartó akció egyszerű, mégis hatékony módját kínálja a segítségnyújtásnak: a Kifli.hu vásárlói a megszokott online bevásárlásuk során, a Mastercard fizetési mód választásával automatikusan hozzájárulnak 260 forinttal a nehéz helyzetben élő gyermekek élelmezéséhez.

Gabriel Makki, a Kifli.hu ügyvezetője a kampánnyal kapcsolatban elmondta: „Büszkék vagyunk arra, hogy a Mastercarddal és az Élelmiszerbankkal együttműködve ilyen egyszerű és hatékony módot találtunk arra, hogy vásárlóink segíthessenek a rászoruló gyermekeken. Ez a kezdeményezés tökéletesen illeszkedik a Kifli.hu fenntarthatósági törekvéseihez, és lehetővé teszi, hogy a mindennapi bevásárlás során hozzájárulhassunk a pozitív társadalmi változáshoz.”

Nagygyörgy András, az Élelmiszerbank külső kapcsolatokért felelős igazgatója az akcióval kapcsolatosan emlékeztetett, hogy napjainkban az élelmiszerpazarlás számít az egyik legsúlyosabb szociális és környezetvédelmi problémának. Hozzátette, hogy bár a bolygón mindenki számára terem elég élelmiszer, mégis rengetegen éheznek, ráadásul az üvegházhatású gázok 10 százaléka is a megtermelt, de el nem fogyasztott ételekkel hozható összefüggésbe

„A Kifli.hu és az Élelmiszerbank Egyesület már évek óta együttműködik azért, hogy a legutolsó falatnyi felesleget is megmentsük. Az online szupermarket munkatársai minden hajnalban átválogatják az előző napról megmaradt frissárukat, hogy amit csak lehet, a rászorulók ellátására tudjanak félre tenni. Az Élelmiszerbank pedig még aznap el is juttatja ezeket a termékeket a nélkülözőkhöz. Nagy lépés, hogy a MasterCardnak köszönhetően most bárki segítheti az erőfeszítéseinket, mégpedig az otthona kényelméből, pusztán néhány kattintással” – mondta Nagygyörgy András.

Szalkai Réka, a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Mastercard marketing igazgatója a bejelentés kapcsán hangsúlyozta: „A Mastercard ESG stratégiájának része, hogy számos nagyszerű globális programot támogat világszerte, de abban a szerencsés helyzetben vagyunk, hogy helyi szinten is van lehetőségünk beállni különböző segítő kezdeményezések mögé. Ezért is örültünk a lehetőségnek, hogy Kiflivel és vásárlóik segítségével ezúttal a rászoruló gyermekek étkeztetését tudjuk támogatni a közel egy hónapos kampány alatt.”

A kezdeményezés nem csak a rászoruló gyermekek támogatását célozza, hanem felhívja a figyelmet az élelmiszerpazarlás problémájára is. A Kifli.hu „Mentsd meg az élelmiszert!” programja szintén szorosan kapcsolódik ehhez a kezdeményezéshez. A program keretében a vásárlók kedvezményes áron vásárolhatnak olyan termékeket, amelyek hamarosan lejárnak, ezzel is csökkentve az élelmiszerpazarlást.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk