Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Impact | 2024. augusztus 21.

Meglepő eredmény a Nádudvari piackutatásán

Az köztudott, hogy az élelmiszerekre minden korábbinál szigorúbb figyelem és megfelelési kényszer irányul. A transzparencia (összetevők, tápérték, fair trade) és a megbízhatóság kulcsfontosságú vásárlási tényezővé válik, a fiatal vásárlók pedig egyre érzékenyebben reagálnak a környezeti kérdésekre.

Ezt igazolják a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Nádudvari legfrissebb, fenntarthatósági kutatásának eredményei is. Az viszont még a márka menedzsereit is meglepte, hogy a fogyasztók már 86,3 százalékának fontos szempont, hogy a választott élelmiszergyártónak legyenek fenntarthatósági törekvései. Az utóbbi évek rendkívül ár-érzékeny kereskedelmi környezete ellenére 10-ből 6 fogyasztó (67,4%) válaszolta, hogy hajlandó érezhetően többet is fizetni azért a joghurtért, ami környezetkímélő technológiával készül.

A konkrét környezetvédelmi elvárások kapcsán pedig a hazai alapanyagok használata (81,7%), a magyar munkaerő alkalmazása (54,8%) és az újrahasznosítható csomagolás (40,7%), ami leginkább számít.

A kutatás kitért a joghurtvásárlási szokásokra is. A válaszadók több mint 60 százaléka (63,1%) hetente többször is vásárol, és túlzás nélkül mondhatjuk, hogy gyümölcsjoghurt rajongó nemzet vagyunk. A megkérdezettek háromnegyede (76%) ugyanis ezt a fajtát részesíti leginkább előnyben. A legkedveltebb kiszerelés pedig a kispoharas, 150-200 grammos csomagolás.

A Nádudvari Élelmiszer Kft. 2024-ben #mitehetünktöbbet mottóval egy hosszútávú CSR-koncepciót hirdetett meg a szintén MMSZ tag KNK kommunikációs ügynökség javaslatai alapján, amely kifejezi a Nádudvari márka társadalmi és környezeti felelősségvállalás iránti elkötelezettségét. A cég jövőbeni célja, hogy még többet tegyen a környezettudatosságért és egészségtudatos táplálkozásért, ebben pedig a joghurt termékei kiemelt szerepet kapnak.

A #mitehetünktöbbet kampány részeként a Nádudvari egy iskolaindító gyermek-rajzpályázatot is hirdetett, augusztus 31-én pedig egy ingyenes Családi Kalandnapot tartanak a budapesti Lágymányosi öböl partján, a Kopaszi-gáton. A többállomásos rendezvényen kvízek, kihívásos játékok, virágültetés, interaktív, sportos és kreatív feladatok várják az egészséges életmód és a környezetvédelem iránt nyitott családokat, gyermekeket és felnőtteket egyaránt!

Szeretnénk a #mitehetünktöbbet jelszóval ösztönözni fogyasztóinkat, hogy vegyenek részt a társadalmi és környezeti felelősségvállalási kampányainkban. A rajzverseny lehetőséget nyújt a fiataloknak, hogy művészi formában fejezzék ki a fenntarthatósággal kapcsolatos ötleteiket, a Családi Kalandnapon pedig mind együtt tehetünk egy kicsit többet az élhetőbb jövőért” – mondta Nagy Krisztina, a Nádudvari Élelmiszer Kft. marketing vezetője.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk