Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Impact | 2024. október 01.

Különleges kamionokat indít útnak a Waberer’s

Az emlőrák világszerte az egyik leggyakoribb női daganatos megbetegedés, Magyarországon pedig a hivatalos statisztikák szerint romlik a helyzet. A KSH adataiból ugyanis kiderül, hogy a százezer főre jutó új női emlődaganatos megbetegedések száma 2023-ban 168 felett volt, ami 2001 óta a legmagasabb érték. Egy évvel korábban 166, 2021-ben 151 megbetegedést regisztráltak. Az emlőrák elleni harc kiemelten fontos társadalmi ügy, a betegség elleni küzdelem dedikált hónapja pedig az október, ezért a svéd tehergépjármű-gyártó, a Volvo Trucks hazai leányvállalata, a Volvo Hungária Kft. kezdeményezésére a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a komplex logisztikai szolgáltatásokat nyújtó Waberer’s Csoport rendhagyó akcióval hívja fel a figyelmet erre a témára.

Egyedi festésű kamion járja az országot

A Waberer’s Csoport két pink kamiont indít útnak női sofőrrel. Az egyik kamion októberben Európában közlekedik majd, míg a másik Magyarországon teljesít fuvarokat és az emlődaganatos betegségből felépülő emberek üzeneteit közvetíti, ezzel szélesebb körben bemutatva a mellrák elleni küzdelmet.

„Ez a két különleges fényezésű kamionunk részt vesz a mindennapi munkánkban is, azaz a megbízóink termékeit szállítja az üzletekbe és partnereinkhez Európában és országszerte, igazi mozgó hirdetőtáblaként felhívva a figyelmet a mellrák elleni küzdelemre. A belföldön közlekedő kamionon található QR-kód beolvasásával egy október 9-étől élő dedikált weboldalon, a mozgasbantartjukaremenyt.hu oldalon lehet üzenetet küldeni a betegségben érintettek számára. A Waberer’s Csoport és a Volvo Hungária Kft. minden beérkezett üzenet után támogatás nyújt az Egészség Hídja Összefogás a Mellrák Ellen egyesületnek is, amely több mint két évtizede szervez figyelemfelkeltő akciókat” - mondta Varga Dorottya, a Waberer’s Csoport Marketing- és PR-vezetője. A két vállalat nem csak az Egészség Hídját támogatja, hanem azok között, akik üzeneteket küldenek az oldalon keresztül, a Wáberer Medical Center jóvoltából szűrővizsgálat-csomagokat is kisorsolnak.

„Büszkeséggel tölt el minket, hogy egy ilyen nemes ügy mellett a legnagyobb partnerünkkel karöltve állunk ki. A társadalmi felelősségvállalás mellett női kollégáink jóléte is kiemelt figyelmet élvez a Volvo Hungária Kft. számára, és ennek fényében a kampányt házon belül, a saját dolgozóinkra is kiterjesztettük, és október hónapban ingyenes szűrővizsgálatot biztosítunk számukra” – mondta Bálint Zsófia, a Volvo Hungária Kft. marketingvezetője.

Az Egészség Hídja és a két vállalat a mostani akcióval is szeretné felhívni a figyelmet az emlőrákkal kapcsolatos legfontosabb információkra. Többek között azt is hangsúlyozzák, hogy 20 éves kortól havonta, a menstruációt végét követő 5-8. napon érdemes önvizsgálatot végezni, ám ez nem helyettesíti a szűrést. 40 éves kor alatt is lehet valaki beteg, ezért minden elváltozással el kell menni ultrahangos és/vagy mammográfiás vizsgálatra. 40 éves kor felett évente érdemes szűrővizsgálatra járni, 45-65 éves kor közöttieknek pedig 2 évente esedékes népegészségügyi szűrésre kell eljárni. 65 éves kor után nem szűnik meg az emlőrák rizikója, innentől is folytatni kell a folyamatos vizsgálatokat évente vagy kétévente.

„Nagyon hálásak vagyunk minden olyan kezdeményezésért, ami segíti a munkánkat abban, hogy minél több ember figyelmét felhívjuk a szűrővizsgálatok fontosságára. Ezzel a pink kamionnal azt is reméljük, hogy a betegségben szenvedők számára támaszt tudunk adni olyan emberek által, akik jártak már ebben a cipőben” – mondta Tóth Krisztina, az Egészség Hídja Összefogás a Mellrák Ellen egyesületének alelnöke.

Kiemelt szerepe van a társadalmi felelősségvállalásnak a két vállalat életében

A társadalmi felelősségvállalás a Waberer’s Csoport értékrendjének meghatározó eleme. A vállalat kötelességének tartja, hogy olyan közösségeket és kezdeményezéseket támogasson, amelyek hátrányos helyzetű, szociálisan rászoruló gyerekek és fiatalok oktatását, a környezetünk védelmét, valamint az egészségmegőrzést szolgálják. Utóbbihoz szorosan kapcsolódik a mostani akció, a mellrák elleni küzdelem hónapjában. Minden évben járja az országutakat a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat speciális rákszűrő kamionja, rendszeres szűrési lehetőséget biztosítva az egészségügyi szolgáltatásokhoz nehezen hozzáférő lakosok részére. A nőgyógyászati szűrések elvégzésére átalakított kamion karbantartási és fenntartási költségeit, valamint a kitelepülésekre való felkészítését teljes egészében a Waberer’s fedezte, és a cégcsoport saját munkavállalói számára is ingyenes szűrővizsgálatokat biztosít vele.

A társadalmi felelősségvállalás a Volvo Trucks számára is fundamentális érték, már a vállalat megalapítása óta. A svéd gyártó, és így leányvállalata, a Volvo Hungária Kft. hitvallása szerint a társadalmi felelősségvállalás teremti meg az alapját a bizalomnak és a hitelességnek, valamint igazi értéket nyújt a munkavállalók, az ügyfelek, a részvényesek és a teljes társadalom számára – ezzel hozzájárul a fenntartható fejlődéshez. Ezért az utóbbi években is számos olyan kezdeményezésben vett rész a Volvo Hungária Kft., amellyel különböző társadalmi ügyeket támogatott, így például alapítványi támogatások, adománygyűjtések, véradás.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk