Általános tapasztalat, hogy a hazai közösségi közlekedésben résztvevő szereplők járműparkjának egy része a kevésbé forgalmas területeken kihasználatlan marad – miközben az ügyféloldalon a frekventáltabb részeken gyakori „túljelentkezés” alakul ki a szabad járművekre. A megoldás egyszerű, azonban nem mindegy milyen szemléletmóddal kerül orvoslásra a szolgáltatók által.
Legegyszerűbb és legkézenfekvőbb megoldás, amikor a szolgáltatók egy erre szakosodott logisztikai céggel szállíttatják át a hosszabb ideje egyhelyben álló autókat az olyan területekre, ahol nagyobb eséllyel kerülnek újbóli kölcsönzésre. Vagy, ahogy mostantól a GreenGo teszi: saját közösségének tagjai számára is lehetővé teszi, hogy ők is „bejelentkezhessenek” erre a feladatra, azaz – a meglévő logisztikai partner mellett – ők is tudatos szerepet vállalhassanak a kihasználatlanabb gépjárművek „átmozgatására”. Az ilyen, innovatív, a közösség erejére építő gondolkodás támogatása azért sem áll távol a GreenGo filozófiájától, mert a felmérések szerint a szolgáltatás felhasználói számára mindig is komoly értéket jelentett a tudatos zöld gondolkodás, a fenntartható növekedés, és az egymás iránt érzett felelősség.
"„Egy mindenkiért, mindenki egyért” irodalomból jól ismert elvet igyekszünk érvényesíteni" – nyilatkozta Ádám Boglárka, a szolgáltató vezérigazgatója. - "Ami a mi esetünkben azt jelenti, hogy mostantól a hivatalos logisztikai partnerünk mellett a közösségünk tagjait is kedvezményekkel jutalmazzunk, ha ők is hozzájárulnak ahhoz, hogy még többen használhassák a szolgáltatásunkat."
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk