Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Impact | 2024. február 05.

K&H: Tarolt a rezsi és az agrár CO2 kalkulátor

A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a K&H a Joint Venture Szövetség (JVSZ) „Companies for the Future Award” két kategóriában – a legjobb ökoszisztémát építő vállalat és az ESG értékeket támogató, élenjáró vállalati program kategóriában – egyaránt második helyezést ért el.

A legjobb ökoszisztémát építő vállalatok az üzleti élet olyan szereplői, amelyek a saját célkitűzéseik megvalósítása során átfogó szemlélettel a teljes ökoszisztéma érdekeit is figyelembe veszik, katalizátorként lépnek fel, elősegítendő a fejlődést vagy transzformációt. Programjaikkal aktivizálják az ökoszisztéma szereplőit, partnerségi viszonyokat építenek, megosztják azokat a legjobb gyakorlatokat, melyek segítik az ökoszisztéma szereplőit közös céljaik elérésében, így teremtve értéket nem csupán maguk, hanem a társadalom számára is.

Az ESG értékeket támogató, élenjáró vállalati program díját pedig azok a vállalati programok kapják, amelyek a befektetői bizalmat, transzparenciát erősítik úgy, hogy egy aktuális, az ESG által lefedett problémára adnak komplex, mérhető választ, egyben elősegítik a vállalat saját ESG-céljainak teljesülését is.

A JVSZ azokat a példamutató vállalatokat díjazta, amelyek felelősséggel és tudatossággal alakítják hazai jelenlétüket, jelentős energiát fordítanak a magyar gazdaság versenyképességének növelésére, illetve képesek arra, hogy átfogó gazdasági szemléletben tekintsenek a tevékenységüket körülölelő ökoszisztémára.

A K&H Csoport esetében a zsűri nagyra értékelte azt a vállalást, hogy a pénzintézeti csoport az általa finanszírozott portfolióját úgy alakítja át, hogy az a Párizsi Egyezménnyel összhangban legyen, tükrözze és finanszírozza az alacsony szén-dioxid kibocsátású, az éghajlatváltozással szemben ellenálló gazdaságot. A pénzintézet által vállalt klímavédelmi célkitűzéseket és azok teljesítését rendszeresen, transzparens módon nyomon követi és közzé teszi. Az agrárüzletág esetében ez a vállalás azt jelenti, hogy a Bank hitelezési portfóliójában 2030-ra 21 százalékkal csökkentse a szektor üvegházhatású gázkibocsátását. A finanszírozás mellett ezért több platformon, különböző programokkal segíti és edukálja az ágazat szereplőit, erősíti környezetvédelmi tudatosságukat.

A zsűri kiemelte a többlépcsős programot, amelynek része a K&H zöld vetőmag kezdeményezés és a K&H agrár CO2 kalkulátor. A talajvédő vetőmag-csomagban mézontófű és olajretek magjait keverik össze, így a kisarjadó növények nem csak védik a termőföldet, de hozzájárulnak a biodiverzitás fenntartásához is. A kalkulátor pedig megmutatja, hogy mekkora ÜHG kibocsátása van az adott gazdaságnak, így támogatva a vállalkozások tudatosságát és fenntartható működését egyaránt. Továbbá kiemelte a 2015-ben elindított K&H a fenntartható agráriumért ösztöndíjpályázatot is, amely anyagi és szakmai támogatással segíti azon hallgatók tanulmányát és kutatómunkáját, akik a fenntartható, körforgásos gazdálkodás innovatív irányvonalait kutatják.

A K&H Csoport jelentősen csökkentette és 100 százalékban ellentételezi a saját működéséből eredő szén-dioxid kibocsátást. A Bank egyre szigorúbb feltételeket támaszt az általa finanszírozott vállalatokkal és projektekkel szemben is annak érdekében, hogy azok csökkentsék környezeti lábnyomukat.

A JVSZ zsűrije kiemelte a lakossági ingatlanállomány energiahatékonyságának javítását segítő, a Bank honlapján ingyenesen elérhető rezsi kalkulátor (www.kh.hu/rezsi-kalkulator) hiánypótló szerepét, amely tökéletesen illeszkedik a kibocsátás-csökkentési célokhoz. Méltatták a rezsi-kalkulátorhoz kapcsolódó marketingkommunikáció intenzitását és tévéreklámokkal megtámogatott széles körű elérését.

A Bank elsőként lépett a hazai piacra a K&H zöld lakáshitellel, amely felújításra és/vagy lakásvásárlásra is igényelhető, finanszírozza az energiahatékony felújításokat és hosszú távon csökkenheti a háztartások rezsikiadását is.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk