Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Impact | 2024. április 23.

Karcsúsít a JYSK

A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a JYSK folyamatosan dolgozik a környezeti lábnyomának csökkentésén, így a gyártás és csomagolás területén két új kezdeményezés is életbe lép a vállalatnál. Ditte Revsbæk Hansen, a JYSK fenntarthatósági igazgatója szerint a JYSK munkatársai folyamatosan új utakat keresnek a környezeti lábnyom csökkentésére az egész szervezeten belül.

4,5 millió alumíniumkupakkal kevesebb

Ennek részeként a JYSK csökkenti a dekorációs célú alumíniumkupakokat is a kerti bútorokon, így népszerű kerti székek (GUDHJEM és AIDT) esetében is, amelyek rakásolhatóak. Ezeken a székeken eddig minden széklábon volt egy-egy alumínium talpsapka dekorációs céllal. A JYSK azonban a beszállítóival együtt áttervezte a székeket, és eltávolította az alumínium kupakokat anélkül, hogy az a minőség és a funkcionalitás rovására ment volna. A változtatással pedig évente összesen 4,5 millió darab kupakot, azaz 22 tonna alumíniumot takarítanak meg.

Új csomagolást kapnak a paplanok

Az alumíniumkupakok számának csökkentése mellett a JYSK a paplanok csomagolását is átalakítja. Ennek keretében az FSC®-tanúsítvánnyal rendelkező kartonból készült haspántos csomagolást kapnak a BASIC paplanszériák. Ez a csomagolás minden paplant feltekerve tart, amelynek kettős célja van. Egyrészt, a vásárlók biztosak lehetnek abban, hogy mások csak minimálisan, azaz kis felületen érintkeznek a paplannal, másrészt pedig a szállításnál, a konténerekben is lényegesen kevesebb helyet foglalnak így a termékek.

Csak ezzel az újítással évente több mint 40 konténerrel kevesebbet használ a JYSK, ami azt jelenti, hogy 300 ezer további nyári paplannak elegendő hely marad meg.

Míg a nyári paplanok új kartonpaplan haspántja helyet takarít meg a konténerekben, a csomagolási megoldás nem új a JYSK számára, mivel korábban már bevezették és használták ágyneműk és lepedők esetében, amelyek egy régi műanyag csomagolást váltottak fel. A kezdeményezéssel évente 27 millió műanyag zacskót távolítottak el, ami 475 tonna műanyagnak felel meg.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk