Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Impact | 2024. június 06.

Ingyenes családi programok a HUMDA Zöld Életre Valók roadshown

Budapesten az Újbuda Center parkolóban csütörtöktől szombatig várják a szervezők az érdeklődőket óvodás kortól egészen az idős korosztályig. A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a HUMDA Zöld Életre Valók országos e-mobilitási és technológiai roadshowjának küldetése az ismeretterjesztés a hidrogén-technológiáról, az energiatárolásról és az elektromos járművekről, azok előnyeiről, működéséről, illetve környezeti vonatkozásairól.

"Az ország egyik legnagyobb környezetvédelmi egyesületének, a Zöld Követ Egyesület alapítójaként is büszke vagyok rá, hogy Budapest legnagyobb kerültében zárul a Zöld Életre Valók roadshow. A fenntarthatóságot népszerűsítjük a gyermekek és a családok körében. Egyéves szoros együttműködésnek köszönhetően hozzájárultunk ahhoz, hogy Magyarország fenntartható zöld ország legyen. Ezt a munkát gyermekeknél kell kezdeni, az ő figyelmük kelthető fel leginkább a környezetvédelem iránt, ha a korosztályuknak megfelelően kapnak információkat, akkor környezettudatos felnőtté vállhatnak. Minél több ilyen kampány kellene az országban" – hangsúlyozta Király Nóra, polgármester jelölt az esemény sajtótájékoztatóján elhangzott köszöntőjében.

"Az elektromobilitás térhódítása vitathatatlan, egyre nagyobb teret nyer a közlekedésben. Tíz városban vagyunk jelen a BYD autóbuszokkal, a Zöld Életre Valók roadshow mindenhol közel hozza a felhasználókat a technológiához és eloszlatjuk az esetleges tévképzeteket és reálisan ismerhetjük meg az egész technológiát. Büszke vagyok, hogy ezek az autóbuszok hazánkban, Komáromban készülnek, egy ilyen jármű legalább annyira magyar és európai, mint kínai. A brüsszeli repülőtéren közlekedő BYD buszok közül például mindegyik Komáromban készült" – fűzte hozzá Krenner László, a BYD Electric Bus & Truck Kft. közép-kelet-európai értékesítési vezető.

"A számos helyen megfigyelhető akkumulátorellenes hangulat közepette fontos, hogy reálisan lássuk az energetikai összképet és az elektromos járművek működését. Segíteni akarjuk ez elektromobilitás elterjedéséért, a döntőshozókkal és az utazóközönséggel együtt akarjuk előmozdítani a területet. Jelenleg az országban 17 darab járművünk közlekedik, de a szomszédos országokban és Németországban, Lengyelországban és Görögországban is jelen vagyunk. Az európai nagyvárosok felismerték, hogy az elektromobilitás megkerülhetetlen, hiszen a zéró lokális kibocsátás javítja az életminőséget és a zajcsökkentés is kiemelt terület. Úgy látjuk, hogy a dízelbuszokkal összehasonlítva már most gazdaságosabb egy akkumulátoros elektromos meghajtású busz üzemeltetése" – mondta Kelemen Hunor, az Ikarus Cégcsoport kereskedelmi igazgatója.

"A Zöld Követ Egyesülettel már a roadshow elindításánál is együttműködtünk. A célunk az volt, hogy hatékonyan és egyben mutassuk be a mobilitás jövőjét, egy olyan világot, amely a gyermekeknek már természetes lesz. A roadshow több int harmincezer látogatója számára kiderült, hogy a változó mobilitás már ma új megoldásokat kíván. Magyarország kiváló pozíciókat foglalt el a közlekedés zöldebbé tételében, ehhez olyan hazánkban működő gyártók is hozzájárulnak, mind az Ikarus és a BYD. Sikeres volt az influenszerkampányuk és az online kampányunk is, amely csaknem félmillió embert ért el. A sajtón keresztül pedig négymillió emberhez juttattuk el üzeneteinket. A célunk, hogy a roadshow résztvevők kicsit másképpen nézzenek az elektromos meghajtású autóbuszokra, megvalósult. Bízunk benne, hogy ősszel újabb településekre tudjuk eljuttatni üzeneteinket és a zöldátállásban erősíteni tudjuk hazánk pozícióit" – mutatott rá Weingartner Balázs, a HUMDA igazgatósági elnöke.

A roadshow-n a technológiai bemutatók mellett az érdeklődők többek között gokartszlalomban tehetik próbára tudásukat. A HUMDA közkedvelt Road Safety közlekedésbiztonsági programjának a tudatos közlekedővé formálás a célja. Ezek mellett az egész családot elektromos busz és e-autó kiállítás is várja, valamint e-rollereket is ki lehet próbálni Budapesten. Egy VR-szemüvegen számos, a zöld mobilitáshoz kapcsolódó virtuális „kiállítást” lehet megnézni, az energiatárolási megoldások iránt érdeklődők pedig egy interaktív falon találhatnak meg minden lényeges információt a korszerű technológiákról.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk