A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Mastercard felelősségteljes vállalatként aktívan részt vesz a környezetvédelemben, vezető szerepet vállalva abban, hogy felhívja az emberek figyelmét a fenntarthatóságra, a környezettudatos életvitel kialakításának fontosságára. Mi, a Mastercardnál hisszük, hogy már kis dolgok megtételével, apró odafigyeléssel is hozzájárulhatunk ahhoz, hogy megőrizhessünk bolygónkat a következő generációk számára, ezért őszi kommunikációs kampányunk fókuszában a környezetvédelem áll.
Mikortól meddig fut a kampány, milyen felületeken:
A kampány szeptember elejétől október végéig tart majd, ennek során offline és online felületeken egyaránt aktívak leszünk. Offline területen a televíziós spot kampányt Budapest-fókuszú villamos branding és országosan elhelyezett citylight poszterek egészítik ki. Utóbbi esetében összesen 4 darab kreatív eszközt is alkalmazni fogunk, melyek a mobilos tranzakciók számának függvényében mutatják az aktuálisan ültethető fák számát. Ezen kívül a Budapest Park is támogatásáról biztosított minket, ők is elhelyeznek egy számlálós totemet a park területén, amelyen nyomon követhető, hogy hány darab fát sikerült közösen elültetni az akció során.
A digitális kampány keretében a nagy elérésű oldalakon, valamint programmatic módon vásárolt display megjelenéseken és a spot digitális terjesztésén túl szintén lesz egy számlálós bannerünk egy nagy elérésű site főoldalán, amelyen követni lehet majd az ültetendő fák aktuális számát.
Az őszi aktivitásokat PR oldalról tartalmi együttműködésekkel támogatjuk, amely során vezető hír- és lifestyle oldalakon számolunk be a globális fenntarthatósági kezdeményezéseket összefogó Priceless Planet Koalíció munkájáról és arról, hogy hogyan is támogathatják ezt a munkát idén ősszel a magyar kártyabirtokosok, amennyiben részt vesznek a fenti akciókban.
Kampánycél:
Az akció célja a mobiltárcás tranzakciók ösztönzése, amelynek eredményeként összesen 30.000 db fát tervezünk elültetni.
A kampány fő üzenete: Őrizzük meg azt, ami igazán Piceless : Fizess a mobiloddal és támogasd a Mastercard faültetési programját!
Kreatívkoncepció:
A kampány két fő szakaszból áll. Az elsőben arra szeretnénk ösztönözni az embereket, hogy ne féljenek használni a mobiltárcás fizetéseket, hiszen ez egyszerű és biztonságos, ráadásul most a globális klímaküzdelmekhez is hozzájárulnak, ha ezt a fizetési módot választják, hiszen az akció ideje alatt a mobiltárcás fizetések után a Mastercard összesen 30.000 fa elültetését támogatja. A kampány második szakaszában (bízva abban, hogy elérjük a szükséges tranzakciószámot), köszönetet mondunk mindenkinek a hozzájárulásáért és örömmel adjuk hírül, hogy elültetjük a 30.000 fát.
A mobiltárcás fizetések ösztönzése mellett a kampányá részeként a Kiflivel együttműködve azok a vásárlók, akik rendelésüket Mastercard kártyával egyenlítik ki, tranzakciónként 8 forinttal járulnak hozzá egy-egy fa elültetéséhez. Emellett a Kifli weboldalán adományutalvány is vásárolható, amin egy fa értéke jelképesen 800 forint. Többféle utalvány is választható attól függően, hány fát szeretnénk vásárolni. Azok, akik az akció ideje alatt Mastercarddal fizetnek kiflis rendelésükért, és legalább egy adományutalványt is a kosarukba tesznek, nyereményjátékban vesznek részt. A kisorsolt öt nyertes 20.000 forint értékű öko-ajándékcsomagot kap, amit a Kifli soron kívül szállít majd ki.
Alkotók listája
Megbízói oldal: Mastercard
- Marketingigazgató: Szalkai Réka
- Kampánymenedzser: Rácz Anna
Reklámügynökség: McCann Erickson
- A magyar adaptáció elkészítésében részt vett:
- Account Director: Borsi Gabriella
- Szövegíró: Molnár Marianna
Médiaügynökség: Carat
- Médiatervező: Murber Judit, Boros Csaba, Teleki Balázs, Farkas Péter
PR ügynökség: LocalTime PR
- PR tanácsadó: Kovács Anna, Kocsis Lajos
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk