Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Impact | 2022. október 14.

Fenntarthatósági stand-up: szokatlan kampány a KÉSZ Csoportnál

Szokatlan belső kommunikációs kampányt indított a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, az idén 40 éves KÉSZ Csoport: egy stand-up est keretében igyekezett megismertetni a fenntarthatóság legfontosabb kérdéseit és az ehhez kapcsolódó fejlődési lehetőségeket a munkatársakkal. A különleges est vendégelőadói Litkai Gergely humorista és Máté Bence világhírű természetfotós voltak. Az esemény legfőbb célja a sokszor nehezen megfogható fenntarthatósági kérdések humor segítségével történő megközelítése és ezáltal érthetőbbé, megfoghatóbbá tétele volt a munkatársak számára ezáltal pedig egy szemléletmódbeli változás elindítása.

A KÉSZ Csoport KÉSZ Next néven az év elején indított nagyszabású fenntarthatósági programot a tavalyi Naturban kampányt folytatva, amelynek segítségével a fenntarthatóság egyre jobban és jobban beépül a cég üzleti stratégiájába és ezáltal fontos részévé válik a vállalati kultúrának. Ehhez pedig elengedhetetlen, hogy a kollégák is aktívan tegyenek ezért a mindennapokban egyéni és szervezeti szinten is.

A KÉSZ Csoport folyamatosan azon dolgozik, hogy ne csak vállalati és iparági, hanem lakossági szinten is tegyen a zöldebb jövőért. Ennek keretében tavaly például egy interaktív, szabadtéri kiállítást is rendeztek Máté Bencével. A „NATURBAN 2021 – Avagy a természet a városba költözött” című kiállításon a világhírű természetfotós több mint 100 alkotása várta a látogatókat Budapesten. A kiállításhoz egy microsite is készült, a naturban.keszgroup.com oldalon a szabadtéri tárlat teljes anyagát, Máté Bence narrációjával együtt is fel lehetett fedezni.

Zöldülhet az építőipar

„A mostani esemény célja is az volt, hogy kicsit szórakoztatóbb, könnyebben feldolgozható formában hozzuk közelebb a kollégákat a fenntarthatóság témaköréhez. A kommunikációnk fontos része évek óta ez a téma, idén pedig egy részletes fenntarthatósági átvilágításba kezdtünk, amelynek eredménye egy az eddiginél is komplexebb vállalásokból álló program, illetve cégcsoportos és ágazati fenntarthatósági stratégia. Az építőipar nem éppen a zöld működésről híres, ezen szeretnénk változtatni” – tette hozzá Metykó Tibor, a KÉSZ Csoport marketing- és vállalati kommunikációs igazgatója.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk