Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Impact | 2024. május 24.

Felelősen a munkavállalókért, a régióért és a környezetért

A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Duna-Dráva Cement Kft. (DDC) évtizedek óta felelős, megbízható munkáltatóként működik a baranyai és a váci régióban. A munkavállalók jóléte mellett fontos az is, hogy lehetőséget biztosítsanak számukra ötleteik bemutatására és azok megvalósítására. Mindezt a környezetet szem előtt tartva. A vállalat ezen törekvéseit szakmai berkekben is elismerték.

A munkavállalók elégedettsége az elsődleges   

„Felelős munkáltatóként arra törekszünk, hogy a munkavállalók szívesen dolgozzanak a cégnél, és megőrizzék a testi és a lelki egészségüket. Nagyvállalatként fontosnak tartjuk, hogy a munkavállalóink számára megteremtsük a munka-magánélet egyensúlyának fenntartásához szükséges feltételeket. Célunk, hogy a széles körű juttatásaink közül mindenki megtalálja azt, ami számára fontos és valóban motiváló. Ezért az elemeket rendszeresen felülvizsgáljuk, és a kollégák visszajelzései és igényei szerint alakítjuk azokat” – nyilatkozta Molnár Ivett, a DDC HR igazgatója.

A Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara (DUIHK) évek óta meghirdeti a Megbízható Munkaadó pályázatát, amelynek keretében olyan vállalatokat jutalmaznak, amelyek példaértékű és megbízható módon gondoskodnak munkatársaik munka- és életkörülményeiről. A DDC által beküldött pályázati anyagot a bizottság pozitívan értékelte, így a vállalat a következő három évre elnyerte a Megbízható Munkaadó címet!

Ha a CIP beszélni tudna!

A DDC felismerte, hogy a gyárakban és üzemekben működő szakterületek legjobb ismerői maguk a munkavállalók. Éppen ezért vezették be az elmúlt években a CIP Programot – a FERLING PR-ügynökség támogatásával -, amelynek keretében a kollégák benyújthatják innovatív fejlesztésekre irányuló ötleteiket.   

A program hozzájárul az építőanyag-ipari vállalat legfőbb célkitűzéséhez, a fenntarthatóbb és eredményesebb gazdasági működéshez.

„Olyan munkáltatóként pozícionáljuk magunkat, amely aktívan felelősséget vállal a munkavállalói jóllétéért, a tágabb környezetéért és a természeti kincseink megőrzéséért is” – nyilatkozta Guth Zoltán, kommunikációs vezető.

A GREENGAGE, azaz a zöld elkötelezettség díja keretében a PPH kiadó olyan vállalatokat keresett, akik ma Magyarországon fenntarthatóan, kiemelt fontossággal és környezetkímélően gyártanak innovatív termékeket vagy támogatják fejlesztéseikkel, folyamataikkal a piacot.

A DDC a Greengage versenyen a „támogató eszközök”, azon belül is „HR eszközök” alkategóriában indult és nyert; a benyújtott pályázati anyagot ugyanis kategóriagyőztesnek választotta a szakmai zsűri.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk