A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Duna-Dráva Cement Kft. (DDC) évtizedek óta felelős, megbízható munkáltatóként működik a baranyai és a váci régióban. A munkavállalók jóléte mellett fontos az is, hogy lehetőséget biztosítsanak számukra ötleteik bemutatására és azok megvalósítására. Mindezt a környezetet szem előtt tartva. A vállalat ezen törekvéseit szakmai berkekben is elismerték.
A munkavállalók elégedettsége az elsődleges
„Felelős munkáltatóként arra törekszünk, hogy a munkavállalók szívesen dolgozzanak a cégnél, és megőrizzék a testi és a lelki egészségüket. Nagyvállalatként fontosnak tartjuk, hogy a munkavállalóink számára megteremtsük a munka-magánélet egyensúlyának fenntartásához szükséges feltételeket. Célunk, hogy a széles körű juttatásaink közül mindenki megtalálja azt, ami számára fontos és valóban motiváló. Ezért az elemeket rendszeresen felülvizsgáljuk, és a kollégák visszajelzései és igényei szerint alakítjuk azokat” – nyilatkozta Molnár Ivett, a DDC HR igazgatója.
A Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara (DUIHK) évek óta meghirdeti a Megbízható Munkaadó pályázatát, amelynek keretében olyan vállalatokat jutalmaznak, amelyek példaértékű és megbízható módon gondoskodnak munkatársaik munka- és életkörülményeiről. A DDC által beküldött pályázati anyagot a bizottság pozitívan értékelte, így a vállalat a következő három évre elnyerte a Megbízható Munkaadó címet!
Ha a CIP beszélni tudna!
A DDC felismerte, hogy a gyárakban és üzemekben működő szakterületek legjobb ismerői maguk a munkavállalók. Éppen ezért vezették be az elmúlt években a CIP Programot – a FERLING PR-ügynökség támogatásával -, amelynek keretében a kollégák benyújthatják innovatív fejlesztésekre irányuló ötleteiket.
A program hozzájárul az építőanyag-ipari vállalat legfőbb célkitűzéséhez, a fenntarthatóbb és eredményesebb gazdasági működéshez.
„Olyan munkáltatóként pozícionáljuk magunkat, amely aktívan felelősséget vállal a munkavállalói jóllétéért, a tágabb környezetéért és a természeti kincseink megőrzéséért is” – nyilatkozta Guth Zoltán, kommunikációs vezető.
A GREENGAGE, azaz a zöld elkötelezettség díja keretében a PPH kiadó olyan vállalatokat keresett, akik ma Magyarországon fenntarthatóan, kiemelt fontossággal és környezetkímélően gyártanak innovatív termékeket vagy támogatják fejlesztéseikkel, folyamataikkal a piacot.
A DDC a Greengage versenyen a „támogató eszközök”, azon belül is „HR eszközök” alkategóriában indult és nyert; a benyújtott pályázati anyagot ugyanis kategóriagyőztesnek választotta a szakmai zsűri.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk