Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Impact | 2024. február 12.

Fél év alatt 3 tonna papírhulladékot spórolt meg a Rossmann

A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Rossmann csomagolásmentes szállítási opciója az első ilyen kezdeményezés a drogériaszektorban Magyarországon, az alig fél éve indult projekt sikerességét pedig mi sem mutatja jobban, mint hogy a rendelés során ezt az opciót választók száma már a 17 ezret is meghaladta. 

A kiszállítási metódus rendkívül egyszerű és kényelmes. Amikor a vásárlók online rendelnek a Rossmann webshopjából, a termékeket egy tartós, rendkívül sokszor újra használható táskába helyezik, ami ideális megoldást kínál a termékek szállításához. A Rossmann saját autós futárszolgálata a tartós táskával érkezik a vásárlókhoz, akik egyszerűen kipakolhatják a termékeket otthonukban, majd a futár visszaviszi a táskát, hogy egy újabb rendelésnél újra hasznosítható legyen.

„Jelenleg havi szinten a rendelések 35-40%-át szállítjuk ki csomagolásmentesen, ami már önmagában is jelentős eredmény, tekintve, hogy ez az opció egyelőre csak a Budapesten és az agglomeráció területén működő Rossmann Futár szolgáltatásunkkal vehető igénybe. Azt tapasztaljuk, hogy a vásárlóink lelkesen tesznek a fenntarthatóságért és szívesen választják ezt az ingyen elérhető, környezettudatos lehetőséget, a mi célunk pedig az, hogy minél inkább elősegíthessük, hogy fogyasztási szokásaikat minimális változtatással alakíthassák környezettudatosabbá” – mondta el Fürjes Ádám a Rossmann webshop vezetője.

Azokat a rendeléseket, amelyeket most újrahasznosított táskában visznek ki, korábban papírtáskákban szállították, így az innovációval jelentősen tudták csökkenteni a vállalat papírhulladék termelését. Az indulás óta nagyságrendileg 42 ezer papírtáskával kevesebbet használtak fel a csomagolásmentes szállításnak köszönhetően, ami több mint 3 tonna egyszerhasználatos papír megspórolását jelenti.

A drogéria azon dolgozik, hogy a jövőben a saját, erre alkalmas hulladékaiból készülhessenek a csomagolásmentes szállításra használatos táskák. Terveik szerint a kültéri reklámeszközként használt épülethálók és molinók kelhetnek majd ezáltal új életre.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk