Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Impact | 2024. szeptember 03.

Eredményt összesített a Tesco közösségi programja 15. fordulója után

Az „Ön választ, mi segítünk” pályázati programjában a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Tesco a vásárlókra bízza, hogy döntsenek a saját környékükön megvalósuló közösségi programok támogatásának szétosztásáról. A július 15-től augusztus 11-ig tartó szavazási szakaszban többek között irodalomterápiás programsorozat szervezésére, szabadtéri tanterem létesítésére, sérült vadállatok felépülését szolgáló lábadozó kialakítására, fogyatékkal élők élményfotózására, valamint falusi gasztroműhely létesítésére is voksolhattak a Tesco vásárlói. Az áruházakban található gyűjtőkbe több mint 2,4 millió zsetont dobtak be, a legtöbb szavazatot pedig a szegedi Tesco Extrában adták le.

A zsetonok száma alapján a vállalat országszerte mintegy 39 millió forinttal támogat 152 pályázó szervezetet, külön is díjazva a Borsod-Abaúj-Zemplén vármegyei Bábonyibérci Önsegítő Közösség Egyesület, a Vas vármegyei Műszaki és Természettudományi Kultúráért Egyesület, a Nógrád vármegyei Tarisznya Táborok Alapítvány, a Pest vármegyei Köszi, önkéntes! Egyesület, valamint a Heves vármegyei Életfa Környezetvédő Szövetség kezdeményezését azok kreativitásáért és átfogó megközelítéséért.

A 15. fordulóban 53 körzetből érkeztek pályázatok az oktatást, képesség-fejlesztést támogató, egészséges életmódra ösztönző, valamint környezetvédő és -szépítő kezdeményezések kategóriában, melyek közül az Effekteam Egyesület független szakértői választották ki azokat, amelyek továbbjutottak a szavazási szakaszba. Körzetenként a legtöbb szavazatot összegyűjtőket 400 ezer, a második legtöbb zsetonnal rendelkezőket 200 ezer, a harmadik helyezetteket 100 ezer forintos támogatással díjazza a Tesco, míg a különdíjasokat pályázatonként további 400 ezer forinttal jutalmazza. 

Országszerte a legtöbb, több mint 127 ezer szavazatot a mosonmagyaróvári Lehetőség Családoknak 2005 Alapítvány hátrányos helyzetű gyermekeknek szóló adventi kreatív programok megszervezését célzó pályázata kapta, amely olyan élményekkel szeretné gazdagítani a Családok Átmeneti Otthonában élőket, amelyeket anyagi helyzetükből adódóan nem engedhetnének meg maguknak.

„Több mint 5500 beérkezett pályázat, 2200-nál is több támogatott projekt és közel 570 millió forint segítség a helyi közösségek számára. Ez az Ön választ, mi segítünk 15 fordulójának mérlege. 2016 óta a pályázók rendkívül változatos kezdeményezéseket valósítottak meg a Tesco támogatásával, közel fele arányban gyerekek oktatásával, környezetének, illetve képességeinek fejlesztésével, valamint egészségük fejlesztésével kapcsolatos programokat. Rendkívül büszkék vagyunk erre az eredményre. Úgy érezzük, 15 forduló után ideje frissíteni a programon, hogy még célzottabban tudjuk felkarolni azokat a jó ügyeket, amik vásárlóinknak és munkatársainknak fontosak. A részletekről hamarosan bővebben is beszámolunk, annyit azonban már most elmondhatok, hogy továbbra is a helyi szinten fontos ügyek számára fogunk kezdőlökést adni, és a támogatás odaítéléséről szóló döntési folyamatba a jövőben is bevonjuk vásárlóinkat, hiszen ők ismerik a leginkább a helyi körülményeket”– mondta Hevesi Nóra, a Tesco Magyarország kommunikációs vezetője. 

Bővebb információ a programról a nyertes szervezetek listájával a www.tesco.hu/kozosseg oldalon található.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk