Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Impact | 2022. június 24.

Elektromos kiszállító furgonokat vezetett be a Tesco

A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Tesco elkötelezett a  fenntartható működés mellett, ezért online szolgáltatásában is egyre több környezetbarát gyakorlatot vezet be, legújabb lépésként pedig – Magyarországon az élelmiszer-házhozszállításban elsőként – teljesen elektromos furgonokkal bővítette járműparkját a napokban. Az új, környezetbarát Mercedes eSprinter áruszállító autókkal az áruházlánc Budapesten szállítja ki az online rendeléseket. Az MHC Mobility Magyarország flottapartnerrel közösen üzemeltetett, új kishaszongépjárművek 47 kWh teljesítményű akkumulátorral rendelkeznek, így kapacitásuk maximális kihasználtság mellett is elegendő a napi akár 100-120 kilométeres hatótávú kiszállításokhoz. A furgonok átlag 45 perces ki- és berakodási ideje alatt pedig gyorsan és hatékonyan megoldható a töltés.

„Több mint két évtizede vagyunk jelen a tehergépjármű-flották üzemeltetésében. Számos közép-európai országban kezelünk élelmiszer-kiszállító járműveket az FMCG szektorban, ami az egyik legösszetettebb és legbonyolultabb operációs feladat. Évek óta szoros partnerségben dolgozunk a Tescóval, akiknek közel 100 hagyományos meghajtású kiszállító járművet biztosítunk lízing keretében. Külön öröm, hogy az áruházlánc a flotta elektromos autókkal való bővítéséhez is minket választott. A bevezetést megelőzően közös, adatvezérelt döntéselőkészítő tanulmányban vizsgáltuk és támasztottuk alá, hogy az új járművek tartós bérlete gazdaságilag is megéri, így mindketten magabiztosan léptünk szintet az együttműködésben” – mondta Halmos Zsolt, az MHC Mobility Magyarország kereskedelmi vezetője.

Az elektromos furgonokban a hűtőgépek is akkumulátorról működnek, az MHC Mobility pedig a járművek belső kialakítása során kifejezetten figyelt arra, hogy a Thermo King E-200-as hűtőegységek és a gépjárművek akkumulátorának maximális hatótávja megegyezzen, így az autók hűtési kapacitása töltéstől töltésig bírja. A csendes és fenntarthatóbb működés mellett az elektromos hűtőrendszer egyik fő előnye, hogy a járművekkel így az emissziómentes zónákba is be lehet hajtani.

Az elektromos furgonokon túl a Tesco június végétől várhatóan további 15 dízel kiszállító járművel is bővíti flottáját az MHC Mobility-vel együttműködésben, amelynek célja a járműflotta fejlesztése és modernizálása, lehetőség szerint minél fenntarthatóbb módon.

„Vásárlóinknak is egyre fontosabb a környezetbarát életvitel, ezért szolgáltatásainkkal igyekszünk támogatni őket ebben. A Tesco Otthonról felületéről való rendeléskor például választhatnak bevásárlótáska nélküli kiszállítást, az új elektromos furgonokkal pedig a fővárosban, illetve annak közelében most tovább csökkentjük környezeti lábnyomunkat, aminek előnyeit az ott élők is élvezhetik. Örülök neki, hogy ezt jól bevált flottapartnerünkkel együttműködve tudjuk megvalósítani. Emellett Budapesten a házhozszállítási díjakat is lejjebb vittük, és a heti idősávok közel 40 százalékában 598 forintos kiszállítási díjakat alkalmazunk” – mondta Martin Coulam, a Tesco Magyarország működési igazgatója.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk