A bolygónk védelmének témája egyre nagyobb közösséget foglalkoztat Magyarországon. Napjainkra a “fenntarthatóság” és az “újrahasznosítás” olyan témák lettek, amire az emberek nagyon gyakran keresnek a Google Keresőben. Januárban és márciusban például a legnépszerűbb keresések között szerepeltek olyan kérdések mint például, hogy “Mi az a fenntartható fejlődés?”, “Mi a klímaváltozás?” és, hogy “Miért fontos a fenntarthatóság?”. Az idei évben a keresési trendek között szerepeltek olyan kifejezések, mint a fenntartható üzletek, fenntartható közlekedés, fenntartható mezőgazdaság, műanyagszennyezés és a menstruációs fehérnemű.
A felhasználók azonban nemcsak általános tájékozódásra használják a keresőt, hanem úgy tűnik, igyekeznek aktívan kivenni a részüket a Földünkért tett munkában. Ahogy a keresésekből is látszik, a környezettudatos márkák támogatása kiemelkedően fontossá vált a fogyasztók azon 82%-a számára, akik prioritásként kezelik a fenntarthatóságot. A vállakozások pedig a fogyasztók igényeivel összhangban egyre többet tesznek azért, hogy fenntarthatóbban működjenek, azonban az emberek sokszor szembesülnek a kérdéssel: mely üzletek, hol és mit hasznosítanak újra?
A probléma megoldása érdekében a Google bevezette az újrahasznosítási attribútumot az üzleti profillal rendelkezők számára – így az emberek minden eddiginél könnyebben megtalálhatják a közeli újrahasznosítási pontokat a Google Keresőben és a Google Térképen.
Az új újrahasznosítási attribútum hozzáadásával az üzletek néhány kattintással népszerűsíthetik bármely újrahasznosítási szolgáltatásukat – legyen szó műanyag palackok, elektronikai cikkek vagy üvegpalackok újrahasznosításáról. Ezzel a vállalkozások nemcsak kitűnhetnek a többi vállalkozás közül a Google Térképen és a Google Keresőben, de az emberek könnyebben találhatják meg azokat a helyi vállalkozásokat, ahol lehetőségük van az újrahasznosításra.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk